Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Doe mee met het bezoekersonderzoek 2011!
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Doe mee met het bezoekersonderzoek 2011!
Beste AA-leden,
Als je altijd al je mening hebt willen geven over AllesAmerika.com, dan is dit je mogelijkheid. Doe mee met het AA-bezoekersonderzoek 2011 (link hieronder) en grijp hiermee je kans om direct te laten weten hoe we de site beter aan je wensen kunnen aanpassen.
Het deelnemen aan de enquete is geheel anoniem en je gegevens worden in geen geval aan derden doorgegeven. Alleen geaggregeerde data worden door mij geanalyseerd. Je kunt er wel voor kiezen om mee te dingen naar je favoriete vakantiefoto op canvas, als bedankje voor je deelname. Hiervoor moet je je e-mailadres opgeven, maar deze zal niet geassocieerd worden met de ingevulde gegevens. Zoals altijd hou ik je privacy 100% veilig!
Het invullen van de enquete neemt ongeveer 10 minuten in beslag. Let erop dat de vragen betrekking hebben op de hoofdsite en niet het forum, tenzij anders aangegeven.
Klik hier om de enquete in te vullen.
Alvast bedankt voor je hulp!!
Als je altijd al je mening hebt willen geven over AllesAmerika.com, dan is dit je mogelijkheid. Doe mee met het AA-bezoekersonderzoek 2011 (link hieronder) en grijp hiermee je kans om direct te laten weten hoe we de site beter aan je wensen kunnen aanpassen.
Het deelnemen aan de enquete is geheel anoniem en je gegevens worden in geen geval aan derden doorgegeven. Alleen geaggregeerde data worden door mij geanalyseerd. Je kunt er wel voor kiezen om mee te dingen naar je favoriete vakantiefoto op canvas, als bedankje voor je deelname. Hiervoor moet je je e-mailadres opgeven, maar deze zal niet geassocieerd worden met de ingevulde gegevens. Zoals altijd hou ik je privacy 100% veilig!
Het invullen van de enquete neemt ongeveer 10 minuten in beslag. Let erop dat de vragen betrekking hebben op de hoofdsite en niet het forum, tenzij anders aangegeven.
Klik hier om de enquete in te vullen.
Alvast bedankt voor je hulp!!
-
Dennis
- Contacteer:
Re: Doe mee met het bezoekersonderzoek 2011!
Er zijn al heel wat reacties binnen, maar meer is altijd beter! Als je nog niet meegedaan hebt, doe dan nog even mee met het bezoekersonderzoek. Het is anoniem, neemt slechts 10 minuten van je tijd in beslag, je helpt mee met het verbeteren van AA, en je maakt (als je wilt) ook nog eens kans op leuke prijzen!
Eén advies voor een meer eerlijke meting van dit onderzoek: voeg ook een button 'weet niet' toe. Ik kan het niet invullen, omdat ik op sommige vragen geen antwoord heb. Als ik dan maar eentje moet kiezen, dan klopt de uitkomst van dit onderzoek niet. Ik heb zelf jaren op een onderzoeksbureau gewerkt, en was altijd heel geïnteresseerd hoe onderzoekers en analisten zo'n onderzoek opstelden.. In ieder onderzoek was altijd een 'weet niet' antwoord mogelijk. 'Weet niet' is namelijk ook een meting....
Bedoel je met het beoordelen van allesamerika.com, enkel de website of ook het forum. Ik vind namelijk de website wat chaotisch en onoverzichtelijk ... en juist het forum een bron van waardevolle informatie. Ik denk ook dat daar de kracht zit van AllesAmerika (maar dat terzijde).....
Bedoel je met het beoordelen van allesamerika.com, enkel de website of ook het forum. Ik vind namelijk de website wat chaotisch en onoverzichtelijk ... en juist het forum een bron van waardevolle informatie. Ik denk ook dat daar de kracht zit van AllesAmerika (maar dat terzijde).....
Laatst gewijzigd door Sandy op 14 dec 2011, 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
-
Dennis
- Contacteer:
Bij de vragen waar dat nodig was, is ook zo'n optie toegevoegd.
En het onderzoek gaat over de hoofdsite, tenzij anders aangegeven.
Dennis, toch niet... nergens is de optie 'weet ik niet' toegevoegd ... ik kan dit onderzoek daardoor helaas niet invullen.
De vragen: Hoeveelheid beschikbare informatie, volledigheid beschikbare informatie en accuraatheid vd informatie op AllesAmerika.com kan ik niet beoordelen. Ik heb namelijk nog nooit de gehele website en alle artikelen gelezen....laat staan op accuraatheid onderzocht. Toch heb ik wel een mening over de overzichtelijkheid en professionaliteit vd website...
De vragen: Hoeveelheid beschikbare informatie, volledigheid beschikbare informatie en accuraatheid vd informatie op AllesAmerika.com kan ik niet beoordelen. Ik heb namelijk nog nooit de gehele website en alle artikelen gelezen....laat staan op accuraatheid onderzocht. Toch heb ik wel een mening over de overzichtelijkheid en professionaliteit vd website...
Sandy
Ik heb hetzelfde probleem als Sandy. En ik gebruik de website zelf eigenlijk nooit, enkel het forum.