Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wijzigen stoelen na boeking Connections

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Wijzigen stoelen na boeking Connections

Bericht door lsl »

Ik heb vandaag via Connections de vluchten geboekt voor zomer 2012, we vliegen met American Airlines.
Op de bevestigingsmail staat de reserveringscode van AA, maar met deze code en mijn naam geraak ik niet ingelogged op de website van AA.

Weet er iemand een andere manier om in te loggen om zo de (automatisch toegewezen) stoelen te wijzigen ?

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Dude
Moderator

Re: Wijzigen stoelen na boeking Connections

Bericht door Dude »

Je moet niet de reserveringscode nemen , maar de confirmation number. Ik heb me daar vorig jaar ook suf op gezocht bij continental. Uiteindelijk gevonden na lang zoeken (of hier vragen dat kan het ook geweest zijn :wink: )

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
lsl
Amerikakenner

Bericht door lsl »

Bart, helaas, heb zowel de reserveringscode van Connections als de bevestigingscode van AA geprobeerd maar het lukt geen van beiden.
Als "last name" gewoon je achternaam, of moet daar iets bij ?

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Kun je jouw gegevens wel al hier inzien? https://mytripandmore.com/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Als je bij Connections geboekt hebt, krijg je normaal een overzichtsmail waarin onder de vluchtgegevens iets staat van E-ticket. In dat tekstje staat ergens "Klik hier om uw E-ticket te downloaden." en zo kom je op viewtrip.com terecht. Zie je daar je gegevens staan? Want daar gaat zeker ook het juiste AA confirmation number staan en daarmee heb ik vorig jaar zeker kunnen inloggen bij AA. Wat ook altijd handig is, is om op die website (viewtrip dus) de itinerary naar jezelf te mailen. Dan heb je altijd direct een overzicht met confirmation numbers bij de hand ;-)

Ahja, ik zie dat er bij mij toch een paar dagen tussen zat tussen het moment van boeken en het moment dat ik dat reservatie overzicht heb gemaild en normaal doe ik dat direct. Misschien moet je hier een paar uur op wachten ofzo?
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Viewtrip is hetzelfde als Mytripandmore :)
Doockles
Amerika-expert

Bericht door Doockles »

Ah, wist ik niet. :oops: Bij Connections krijg je een mail met een link in en als je daar op klikt ben je direct ingelogd op die site.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Klopt, dat doen de meeste maatschappijen zo...
JVA78
Amerika-ontdekker

Bericht door JVA78 »

Ik heb vorige week geboekt bij Connections, en wel mijn stoelen kunnen wijzigen.

Dit moet je evenwel doen via de Amerikaanse website van American Airlines http://www.aa.com/homePage.do?locale=en_US&pref=true

Dan naar 'My reservations / Flight Check-in". Continue without logging in (als je geen AA frequent flyer bent). En dan kan je met je AA reservatienummer en je naam inloggen en je stoelen wijzigen.

Op de link die je van Connections gekregen hebt blijft het dan wel verkeerd staan, maar ik vermoed dat de wijziging bij AA zelf wel goed geregistreerd wordt.
Doockles
Amerika-expert

Bericht door Doockles »

Inderdaad, die stoelwijziging van ons werd ook niet zichtbaar op de viewtrip website. Maar uiteindelijk hebben we toch de stoelen gehad die we op de AA-site gekozen hadden.
lsl
Amerikakenner

Bericht door lsl »

Had ondertussen met Connections gebeld, die vertelden mij letterlijk dat ik de stoelen zelf niet kon wijzigen maar dat zij het wel voor mij zouden doen.
Even later was dat ook gebeurd en kreeg ik, via de link in hun bevestigingsmail, de nieuwe info te zien.

Maar ... de oplossing is inderdaad de reservatie op te zoeken op de Amerikaanse website van AA.
Raar maar waar maar daar lukt het wel om met de AA reserveringsnummer de boeking op te vragen.

Luc
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer