Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
verjaardag in LA, gratis uiteten?
-
- Amerika-newbie
verjaardag in LA, gratis uiteten?
Ik heb wel eens gehoord dat je als jarige gratis kan uiteten. Klopt dit? En is er ook zo iets in LA? Het gaat om zondag 2 oktober.
Misschien iemand anders die weet waar je een lekker gebakje kan eten?
Misschien iemand anders die weet waar je een lekker gebakje kan eten?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: verjaardag in LA, gratis uiteten?
Dat zullen toch maar een heel beperkt aantal restaurants zijn waar je alles, je hele maaltijd, gratis krijgt - ik persoonlijk heb er in ieder geval nog niet van gehoord, en ben het nog nergens tegen gekomen. Wel komt het voor dat je het/een toetje gratis krijgt - "on the house" - als men hoort dat je jarig bent, maar het hele diner? Tenzij het in LA wel gebruikelijk is, natuurlijk... 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
In 2008 kregen wij een gratis chocoladetaartje als toetje in de Saddle Ranch Chop House op de Sunset Blvd. En er was niet eens iemand jarig.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij kregen in 2009 bij Gordon Ramsey @ the London een gratis toetje en een aantal gratis drankjes voor onze huwelijksreis.
Volgens mij krijg je bij alle Denny's een gratis maaltijd als je jarig bent. Vergeet niet een fooi te geven van 15% - 20% over de virtuele waarde van de gratis maaltijd: de serveerster moet nog steeds werk verrichten, ook al is de maaltijd gratis.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je bent wel verplicht om er nog een extra maaltijd en 2 drankjes bij te kopen.
Guests visiting a participating Denny's restaurant on their birthday will receive a free meal with the purchase of a second meal and two beverages. All you need to redeem your free birthday meal is valid identification, showing your birth date. The free birthday meal program is being promoted in-store and through local advertising.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gratis eten krijg je nergens, behalve Denny's, en dan slechts voor de jarige. Soms een gratis toetje, of bijvoorbeeld een hamburger gratis, op vertoon van een coupon.
Ik heb het wel eens gehad, maar weet echt niet meer waar. Misschien Ruby Tuesday of Calhoun hier in TN. Maar dat was ook al tijden geleden dus dat zal wel verandert zijn.
rijocaer
Hockey schreef:Gratis eten krijg je nergens, behalve Denny's, en dan slechts voor de jarige. Soms een gratis toetje, of bijvoorbeeld een hamburger gratis, op vertoon van een coupon.
Chick a filet geeft vaak gratis broodjes kip of buscuit/kip.

rijocaer
- goldenhills
- Amerika-expert
Soms krijg je bij het gratis toetje ook een verjaardaglied toegezongen door het personeel. Ik geloof dat ze dat bij Chevy's deden (een keten van Mexicaanse restaurants). Beetje bizar, maar ook wel grappig.
In de Red Lobster van Grand Island (NE) werd inderdaad een jarig meisje toegezongen door het personeel. Heel grappig al die zingende obers.
Heel grappig ja, als ze het voor een ander doen. Ik zeg altijd maar 'no singing required'
.

Je zal maar ober zijn en keer op keer weer met zo'n ellendig zangstukje moeten aankomen. Ik zou zelf zeggen: vooruit, je krijgt een gratis dessert van me. Maar hush hush dat je jarig bent, ok?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Amikix schreef:Heel grappig ja, als ze het voor een ander doen.

Ik had overigens nog nooit van het gratis eten bij Denny's gehoord, maar ik ben dan ook maar liefst al ooit twee keer bij een Denny's geweest (een keer in 2002, en een keer in 2005)... wel leuk! (Al kies ik meestal voor iets anders dan Denny's voor mijn verjaardag...)
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Helemaal niet met een verjaardag te maken, tenzij je op je verjaardag gaat, maar als iemand naar Dollywood gaat, koop dan kaartjes via de website dan kan je gratis eetbonnen afprinten. scheelt toch zo weer een $15+ per persoon.
rijocaer
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht