Ik ben op zoek naar Chocolate Chip Cookies met witte chocolade! Kan ze nergens in de supermarkt vinden...
Weet wel dat ze het bij de Subway verkopen maar dan koop je ze per stuk en niet per pak.
Wie helpt mij aan deze heerlijke koekjes?
States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
Had je al bij de Safeway Bakery gegeken? In San Francisco hadden ze echt een enorme collectie cookies! Bij de Subway kan je ze ook voordeliger per 12 kopen.
Misschien even vermelden waar je woont? Ik ken een geweldige bakkerij waar ze veel koekjes verkopen die een beetje 'Amerikaans geïnspireerd' zijn, Koekela: http://www.koekela.nl/
Maar ja, ik weet niet of jij naar Rotterdam kunt komen voor koekjes!
(Overigens kent iedereen in Rotterdam en omstreken deze bakkerij. Ze zijn zo succesvol dat ze binnenkort verhuizen naar een pand dat minstens 5x zo groot is!)
Zelf maken anders? Ik weet alleen niet of ze in Nederland witte chocolate chips verkopen... If they do, dan heb ik wel een typisch chocolate chip cookie recept voor je
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.