Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wedstrijd american football
-
travelamerica
- Amerika-ontdekker
wedstrijd american football
Hallo amerika reizigers,
Wij gaan binnenkort naar Noord-Oost Amerika en willen ook graag een american football wedstrijd zien.
de steden die wij bezoeken zijn New York, Boston, Philadelphia en Washington dc.
Heeft iemand tips over hoe dit te organiseren is? Of aanraders?
ik hoor het graag.
Groet,
American travel
Wij gaan binnenkort naar Noord-Oost Amerika en willen ook graag een american football wedstrijd zien.
de steden die wij bezoeken zijn New York, Boston, Philadelphia en Washington dc.
Heeft iemand tips over hoe dit te organiseren is? Of aanraders?
ik hoor het graag.
Groet,
American travel
Re: wedstrijd american football
Kijk eens op www.nfl.com
Re: wedstrijd american football
Kijk eens op stubhub.com. Dit is een website waar seizoenskaarthouders hun kaartjes aanbieden.
Ik heb via deze website zelf kaartjes gekocht voor de NY Yankees (honkbal). Deze kaarten kon ik zelf thuis uitprinten! Voor andere sporten zijn ook kaarten te koop. Ik vond het echt heel simpel om op deze manier kaarten te kopen! Voor speeldata kun je kijken op de websites van de ploegen in de steden die je gaat bezoeken.
Succes!
Ik heb via deze website zelf kaartjes gekocht voor de NY Yankees (honkbal). Deze kaarten kon ik zelf thuis uitprinten! Voor andere sporten zijn ook kaarten te koop. Ik vond het echt heel simpel om op deze manier kaarten te kopen! Voor speeldata kun je kijken op de websites van de ploegen in de steden die je gaat bezoeken.
Succes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2405 Weergaves
-
Laatste bericht door Jazzkat
-