Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kosten extra binnenlandse vlucht
kosten extra binnenlandse vlucht
Wie kan mij een indicatie geven van de kosten van een binnenlandse vlucht.
Ik wil eerst richting Seattle vliegen en vervolgens naar Salt lake City rijden.
En dan vanaf SLC een binnenlandse vlucht pakken naar Washington DC.
1. Wat zijn de kosten pp voor zo een extra binnenlandse vlucht. (SLC naar Washington DC)
2. moet ik deze al direct bij het eerste ticket boeken of kan dit niet?
Vorig jaar waren we voor een 1-stop vlucht van Brussel naar Phoenix - San Francisco naa Brussel ongeveer 750 euro pp kwijt.
2 volwassenen en 2 kids van 12 en 10 jr.
Ik wil eerst richting Seattle vliegen en vervolgens naar Salt lake City rijden.
En dan vanaf SLC een binnenlandse vlucht pakken naar Washington DC.
1. Wat zijn de kosten pp voor zo een extra binnenlandse vlucht. (SLC naar Washington DC)
2. moet ik deze al direct bij het eerste ticket boeken of kan dit niet?
Vorig jaar waren we voor een 1-stop vlucht van Brussel naar Phoenix - San Francisco naa Brussel ongeveer 750 euro pp kwijt.
2 volwassenen en 2 kids van 12 en 10 jr.
Re: kosten extra binnenlandse vlucht
De eerste vraag die me zo opdoemt bij het lezen van jouw post is in welke periode je wil gaan vliegen, dat zal nogal wat uitmaken voor de kosten. In het hoogseizoen zal je meer moeten betalen dan daarbuiten.
Ik heb zojuist via Vliegwinkel.nl even een test gedaan met als vliegdatum 14 september van dit jaar. Kosten voor de goedkoopste non stop vlucht zijn €160 pp; exclusief bijkomende toeslagen. Daarmee heb je een richtlijn.
Op je tweede vraag durf ik geen antwoord te geven. Deels omdat ik niet precies snap wat je bedoelt.
Ik heb zojuist via Vliegwinkel.nl even een test gedaan met als vliegdatum 14 september van dit jaar. Kosten voor de goedkoopste non stop vlucht zijn €160 pp; exclusief bijkomende toeslagen. Daarmee heb je een richtlijn.
Op je tweede vraag durf ik geen antwoord te geven. Deels omdat ik niet precies snap wat je bedoelt.
- emporionelis
- Amerika-ontdekker
Ik begrijp dat je nog helemaal geen tickets geboekt hebt?
In dat geval zou ik eerst gaan vragen/kijken of de maatschappij waarmee je van NL naar de US gaat vliegen een lijndienst heeft voor SLC - DC, Meestal kun je dan vrij goedkoop een tweede ticket boeken.
Ik zag net dat er maar 2 maatschappijen rechtstreeks vanuit LSC naar DC vliegen: Delta en United airlines
http://www.slcairport.com/cmsdocuments/ ... _Aug11.pdf
Daarmee ben je dus vrij beperkt in je keuze.
Gewoon ter info: wij hebben via Jet Blue €95 per ticket betaald voor Boston - Tampa eind september.
Succes
In dat geval zou ik eerst gaan vragen/kijken of de maatschappij waarmee je van NL naar de US gaat vliegen een lijndienst heeft voor SLC - DC, Meestal kun je dan vrij goedkoop een tweede ticket boeken.
Ik zag net dat er maar 2 maatschappijen rechtstreeks vanuit LSC naar DC vliegen: Delta en United airlines
http://www.slcairport.com/cmsdocuments/ ... _Aug11.pdf
Daarmee ben je dus vrij beperkt in je keuze.
Gewoon ter info: wij hebben via Jet Blue €95 per ticket betaald voor Boston - Tampa eind september.
Succes

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Of een stopover boeken, dat kan bij de meeste maatschappijen gratis! Je zou Washington DC dan aan het begin van de trip kunnen plannen bijvoorbeeld. Je boekt dan een ticket A'dam - Seattle, met een stop-over in Washington DC, en terug vlieg je vanuit Salt Lake City naar A'dam. De stopover in DC is dan gratis, je betaalt het ticket A'dam - Seattle en SLC- A'dam.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Waarom boek je geen open jaw ticket met een stop over in Washington? Zitten alle vluchten in 1 ticket. Neem maar eens contact op met een reisbureau of luchtvaartmaatschappij. OP sommige sites kan je deze keuze ook ingeven maar meestal is de prijs dan duurder.
Edit: Jasmino was me net voor.
Edit: Jasmino was me net voor.
-
Heleen72
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
En wil je dan weer van Washington DC terug naar Brussel of SLC?hke schreef: En dan vanaf SLC een binnenlandse vlucht pakken naar Washington DC.
Kijk eens op Kayak.com en geef dan Multi-city in. Zo kan je kijken wat voor jou het goedkoopst is.
Allen dank voor de reacties en tips.
ik heb zelf net gezien dat icelandair op dit moment stuntprijzen heeft.
Van Amsterdam - Washington voor 345 euro pp (iceland air).
Van seattle terug naar amsterdam ongeveer 420 euro pp (iceland air)
Van New York of Washington naar SLC via Delta voor 139 euro pp.
Wanneer ik zo vanalles bij elkaar tel dan kom ik goedkoper uit dan combi tickets.
Wanneer ik zo vanalles bij elkaar tel dan kom ik goedkoper uit dan combi tickets.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Kun je even een linkje plaatsen m.b.t. de site(s) waar je die ticketprijzen hebt gevonden?
En ook melden welke periode dit betreft.
Rechtsreeks op de site van hun.
http://www.icelandair.nl/
Wanneer je naar vliegtickets.nl gaat is het nog iets gedkoper.
periode is 30/6/2012 of 1/7/2012 tot 23/7/2012.
http://www.icelandair.nl/
Wanneer je naar vliegtickets.nl gaat is het nog iets gedkoper.
periode is 30/6/2012 of 1/7/2012 tot 23/7/2012.
Klinkt als een goede prijs. Ik zou bijna zeggen, boeken maar. Doch neem dan wel een annuleringsverzekering, omdat er veel kan veranderen in een jaar.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hou er wel rekening mee dat je voor je koffers moet betalen op de binnenlandsevlucht.hke schreef:Allen dank voor de reacties en tips.
Bij Southwest veroorzaken koffers geen extra kosten. Is misschien de moeite even na te kijken.
Laatst gewijzigd door Rob op 18 aug 2011, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1749 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 8 Reacties