Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reizen met Cambridge (dieet) producten
Reizen met Cambridge (dieet) producten
Heeft iemand hier ervaring mee..?
Om dit mee te nemen de VS in?
Ik zou graag een aantal producten (repen en shakes) mee willen nemen, maar ik weet niet of dit wel 'mag'
Niet dat het straks bij de douane eruit wordt gehaald, want het is best prijzig..
Groetjes, Nadia
Om dit mee te nemen de VS in?
Ik zou graag een aantal producten (repen en shakes) mee willen nemen, maar ik weet niet of dit wel 'mag'
Niet dat het straks bij de douane eruit wordt gehaald, want het is best prijzig..
Groetjes, Nadia
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Reizen met Cambridge (dieet) producten
Jacqueline (forumlid Jasmino) heeft voor iets soortgelijks niet zo lang geleden een topic geopend, misschien vind jij daar al wat antwoorden.
Zie viewtopic.php?f=30&t=33562
Zie viewtopic.php?f=30&t=33562
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb mijn producten (Prodimed) meegenomen naar Canada en Amerika, en ik had vooraf gemaild om te vragen of ik dat zonder problemen mocht invoeren. Ik heb positieve antwoorden teruggehad, en voor de zekerheid die mails uitgeprint en meegenomen, net als de originele verpakkingen. Bij de controles heeft geen haan ernaar gekraaid.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Bedankt voor het antwoord!
Ik had al even gezocht op 'cambridge' maar kon niet echt wat vinden op het forum..
Ik had ook wel verwacht dat het meekon, maar aangezien het toch vrij prijzig is, is het zonde als ik dit bij de douane moet afstaan!
Maar ik ga het dus gewoon meenemen..Tegen die tijd doe ik niet meer echt aan de lijn, maar het lijkt me verstandig om het mee te nemen als back-up zodat ik daar ook gebalanceerd kan blijven eten.. Mocht ik een keer niets passends vinden
Ik zal ook even een mailtje sturen met de vraag, dan kan ik het inderdaad ook uitprinten en meenemen als 'bewijs' dat is toch wel prettig!
Ik had al even gezocht op 'cambridge' maar kon niet echt wat vinden op het forum..
Ik had ook wel verwacht dat het meekon, maar aangezien het toch vrij prijzig is, is het zonde als ik dit bij de douane moet afstaan!
Maar ik ga het dus gewoon meenemen..Tegen die tijd doe ik niet meer echt aan de lijn, maar het lijkt me verstandig om het mee te nemen als back-up zodat ik daar ook gebalanceerd kan blijven eten.. Mocht ik een keer niets passends vinden
Ik zal ook even een mailtje sturen met de vraag, dan kan ik het inderdaad ook uitprinten en meenemen als 'bewijs' dat is toch wel prettig!
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik wist eigenlijk wat het Cambridge dieet is ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord.
Het is toch eigenlijk raar de ene moet er van alles aan doen om een paar kilo af te
vallen. Ik verlies in nog geen jaar bijna70 kg, maar goed dat is ook niet de juiste manier.
Nu moeten ze me bijna dwingen om genoeg te eten, maar helaas lukt dat niet altijd.
Het gewicht gaat steeds verder naar beneden.
Theo
Het is toch eigenlijk raar de ene moet er van alles aan doen om een paar kilo af te
vallen. Ik verlies in nog geen jaar bijna70 kg, maar goed dat is ook niet de juiste manier.
Nu moeten ze me bijna dwingen om genoeg te eten, maar helaas lukt dat niet altijd.
Het gewicht gaat steeds verder naar beneden.
Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves