Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Roberto en Laura: SF-LA
-
laura_roberto
- Amerika-ontdekker
Reis Roberto en Laura: SF-LA
Hallo!
Wij rijden vanuit SF naar La, langs de kust. Nu lees ik hier bij verschillende reisschema's dat je dat met 2 overnachtingen moet doen, maar wij hebben er maar 1...Ik dacht zelf dat dat wel te doen zou zijn en we hebben ook geen ruimte om dat nog te rekken naar 2 nachten. Ben ik hier te optimistisch geweest? Google Maps geeft aan dat we dan 2 dagen ongeveer 5 uur zullen rijden. We zullen waarschijnlijk alleen stoppen onderweg voor wat foto's als dat kan en we overnachten in San Simeon. Misschien dat we nog een bezoek aan Hearst Castle willen brengen, maar dat hangt af van hoeveel tijd we hebben. In LA overnachten we in Venice.
Groetjes Laura
Wij rijden vanuit SF naar La, langs de kust. Nu lees ik hier bij verschillende reisschema's dat je dat met 2 overnachtingen moet doen, maar wij hebben er maar 1...Ik dacht zelf dat dat wel te doen zou zijn en we hebben ook geen ruimte om dat nog te rekken naar 2 nachten. Ben ik hier te optimistisch geweest? Google Maps geeft aan dat we dan 2 dagen ongeveer 5 uur zullen rijden. We zullen waarschijnlijk alleen stoppen onderweg voor wat foto's als dat kan en we overnachten in San Simeon. Misschien dat we nog een bezoek aan Hearst Castle willen brengen, maar dat hangt af van hoeveel tijd we hebben. In LA overnachten we in Venice.
Groetjes Laura
Re: Reis Roberto en Laura: SF-LA
Maak je niet druk! Geloof me...1 overnachting is prima zo... 
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
1 overnachting is prima te doen, maar als je ruim wil genieten van alle bezienswaardigheden worden 2 nachten aanbevolen. Dus inderdaad, je hoeft je niet al te druk te maken.
-
laura_roberto
- Amerika-ontdekker
Oke, heel erg bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties