@Yeehaw: Thanks voor de tips en uitleg. Klopt dat de namen niet waren zoals ze horen te zijn maar schreef het berichtje ff snel voor het slapen.
Klopt dat het niet allemaal Ghosttowns zijn maar het geheel kun je wel Wild west days noemen denk ik.
De Catwalk heb ik overigens een aantal jaren geleden gedaan. Ik neem aan dat je de trail langs het water bedoelt?
Ford Bowie stond eerst op mijn bezoeklijst. Ik zal kijken hoe laat het wordt die dag. Ik bezoek nml. ook de Queen Mine. Gammons Gulch ligt wat noordelijker dus zal ook weer wat rijtijd vergen.
Ik bedoelde zeker La Mesilla. Hier ligt de rechtbank die Billy the Kid ter dood veroordeelde wat nu een souvenirshop schijnt te zijn. Leuk voor wat foto's en op de route.
Ik zal de rest van de tips bekijken en inplannen. Smokey Bear SP zal zeker ook gaan lukken denk ik! Thanks!!
@elninjo: Bodie vond ik ook zeer gaaf! Bezocht een flinke tijd terug. Ik vond de 'winkel' wel indrukwekkend. Wat een verschil met Walmart
@6foot6: Thanks! Een link zat erbij die ik nog niet kende. Ga er gelijk ff kijken! Thanks!
Groeten,
Ronald