Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tip: auto parkeren voor reis / vraag: routeplanner

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
royjher
Amerika-newbie

Tip: auto parkeren voor reis / vraag: routeplanner

Bericht door royjher »

Een tip en een vraag.

TIP:Naast de diverse parkeermogelijkheden op Schiphol bestaat er ook een mogelijkheid om bij van der Valk Schiphol je auto neer te zetten. Voordelen: Je gaat niet gestresst aan je vakantie beginnen (hoeft niet bang te zijn om in een file verzeild te raken waarvan grote kans vanwege wegwerkzaamheden (b.v. A1,A2,A9) die RW juist graag in de vakantiepiek plant of vertragingen met de trein). Ga lekker rustig de avond voor vertrek naar van der Valk. Het kost je € 35,= per nacht per kamer (familyroom) incl. een uitgebreid ontbijtbuffet, incl.shuttleservice en incl.langparkeren. Je kunt s' avonds tot 24.00 eten en gebruik maken van het zwembad. De bar is open tot 02.00 uur en de volgende ochtend stop je gewoon de bagage in de shuttle welke jou naar Schiphol brengt. Je auto kun je op de bewaakte P laten staan. Kom je terug dan staat de shuttle weer voor je klaar en brengt je terug naar het hotel waar je de auto kunt pakken om terug te reizen naar huis. Heerlijk relaxt.

VRAAG: Waar kan ik een betrouwbare site vinden waarop ik de afstanden tussen de diverse plaatsen kan aflezen. heb er wel een paar gevonden maar de kilometeraanduidingen verschillen (soms in 1-tallen) nogal.
Laatst gewijzigd door markro op 14 jul 2011, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Tip: auto parkeren voor reis / vraag: routeplanner

Bericht door Njit »

Zou de afstand gewoon op Google Maps opzoeken. Daar gewoon een route plannen tussen beide plaatsen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Wellicht is het programma Microsoft Streets & Trips 2011 iets voor je. Handig vooral als je ook een netbook/laptop meeneemt op vakantie! (heeft geen internet nodig)!
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
royjher
Amerika-newbie

Bericht door royjher »

Dank je wel Sifaka voor de tip.
Wil mij deze vakantie even niet met werk bezig houden dus laat de laptop thuis maar mogelijk dat onze jongens e.e.a. op hun Blackberry kunnen zetten.
Sentinel
Amerikafan

Bericht door Sentinel »

Ik zou wel heel voorzichtig zijn met de jongens en hun blackberry! Internetten in Amerika (overal buiten Nederland) is heel erg prijzig.

Er zijn een aantal kaarten op de markt die aangeven hoever het het is van punt a naar punt b. Als je de afstand wilt weten tussen 2 steden moet je even rekenen maar dan kun je een schatting maken. En verder heb ik ook gebruik gemaakt van google maps. Werkt perfect voor op vakantie. Ik vind het draadloze internet zo-ie-zo wel makkelijk kun je snel kijken of iets open is en wat het kost.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer