Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Thee meenemen naar de States
-
Verelle
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Thee meenemen naar de States
Ik ben een ontzettende theeleut en ik wil graag een voorraadje thee nemen voor de komende periode in de States. Is er een restrictie aan de hoeveelheid die je mag meenemen. Ik weet dat in het verleden er altijd een max. aan zat.
Wie heeft een antwoord voor mij.
Wie heeft een antwoord voor mij.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Dit is voor het eerste dat ik hoor dat er een max. zit aan de hoeveelheid thee die je mag meenemen ? Misschien is er een grens aan wat men voor "eigen gebruik" toelaat - maar ik heb het nergens kunnen vinden op de site can Customs and Border Protection.
Heb je het over zwarte thee ? Voor mij was het ook even wennen, maar Tetley/British blend, Twinings - meerdere soorten, Stash, Bigelow, en nog een aantal andere merken, allemaal prima theezakjes hoor.
Bij Wholefoods zijn er dan nog een paart soorten organische zwarte thee en er is Republic of Tea, prima thee alleen behoorlijk prijzig.
Heb je het over zwarte thee ? Voor mij was het ook even wennen, maar Tetley/British blend, Twinings - meerdere soorten, Stash, Bigelow, en nog een aantal andere merken, allemaal prima theezakjes hoor.
Bij Wholefoods zijn er dan nog een paart soorten organische zwarte thee en er is Republic of Tea, prima thee alleen behoorlijk prijzig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2508 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 2 Reacties