Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

2 kleine tenten op campingsite?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
nijhn00
Amerika-newbie

2 kleine tenten op campingsite?

Bericht door nijhn00 »

Ik ben mijn route aan het plannen voor deze zomer en ben de campings van de state parks in California en Oregon aan het bekijken.
Wij reizen met twee kleine tentjes (1 gewone lichtgewicht van Bever en een kleine rugzaktent), tenminste dat ligt in de bedoeling.
Ik raak echter heel erg in de war van wat nu voor mij een goede plek is.
Een plek op een camping is 8 bij 8 inch (een 2 persoonstent is 7 bij 7 inch), daarbij natuurlijk nog parkeerplek voor de auto. heb ik dan ruimte voor toch twee?? deze Sp geeft apart aan dat er drie sizes zijn en 8 bij 8 is de kleinste (en natuurlijk in het weekend voor mij als laatste beschikbaar.
en als de plek dit is:
Driveway Length: 40
Max Vehicle Length: 30
wat dan? Wij hebben al eens eerder gekampeerd, maar dan met de camper en op zo'n plek lijkt zeker plek.
Ik schat in dat ik sowieso beter kan gaan voor de tent-only plekken, waar dan twee auto's op mogen?

wat vinden de echte kampeerders onder jullie?

ben benieuwd! (mijn eerste bericht op deze site na lidmaatschap in oktober bij zoektocht naar reismethodes)

Els
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: 2 kleine tenten op campingsite?

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Els,

Een inch is iets van 2,5 cm dacht ik :lol:
Ik begrijp niet helemaal hoe groot die plek is (los van de inch/feet) maar desnoods parkeer je de auto ergens anders. Zal toch wel lukken?

Marianne
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Dat zet je de tent toch op het gravel? Er zijn tentpitches (die jij noemt) maar die zijn altijd te klein. Je kunt dan niet anders dan op het gravel de tent te zetten (dat doet iedereen). Zorg er wel voor dat je een goede grondzeil gebruikt. We nemen altijd een dekzeil mee. Een overleveningsdeken kun je ook gebruiken als grondzeil als je licht wil reizen. Als je op een SP of NP wil overnachten hoef je echt geen zorgen te maken over de grote van de plekken. Vooral niet met een tent. Ze zijn echt heel groot!!!!!!!
Zie onze site:

http://www.rwndbr.nl
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nijhn00
Amerika-newbie

Bericht door nijhn00 »

Omdat ik de sp en np campings qua plek en plaats en mogelijkheden meer dan goed vind, zal ik dat dan maar gaan reserveren vooral voor in het weekend. De kleine tentplekken sla ik zekerheidshalve echter over.

Dekzeil of overlevingsdeken komen op de lijst van mee te nemen spullen. Bedankt voor de tip.
Alleen nog rots pinnen aanschaffen bij de eerst langskomende walmart, want die schijnen nogal zwaar te zijn, maar gaan gewoon mee in de cabine bagage terug.

Els
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer