Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Versturen herdersstok

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Greetje61
Amerika-newbie

Versturen herdersstok

Bericht door Greetje61 »

Hallo,

Ik wil graag een herdersstok versturen naar Amerika ... Nu heb ik op de website van TNT gelezen wat verboden goederen zijn en ik vrees dat die van mij daar ook op lijkt. Het is een lange stok van ca. 1.50 m. en onderaan de stok zit een zogenaamd 'kluutschopje'. Dat kluutschopje is van metaal en er zit een haakje aan. De stok is van hout. Nu wist ik al niet of de lengte een probleem zou zijn maar wellicht valt de stok onder de wapens??

Wie kan me hier iets meer over zeggen?

Op deze pagina is zo' n herdersstok met kluutschopje te zien: http://www.schapennet.nl/kluutschop.htm

Heel graag jullie reactie,

Greet Abbink
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Versturen herdersstok

Bericht door kastelke »

Greet, misschien gewoon even contact opnemen met TNT, liefst per mail, en de link naar die foto meesturen. Zij zullen je dan kunnen zeggen of ze die zending aanpakken of niet.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Steffanie
Amerikafan

Bericht door Steffanie »

Greet, welkom op het forum.

Ik denk dat je inderdaad het beste contact kan opnemen met de TNT, DHL of UPC. Een van die verzend bedrijven. Zij kunnen het je vast vertellen. Ook hoe je het een en ander verzendklaar zal moeten maken.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Dat is geen wapen en als zodanig ook niet bedoeld. Ik zou het als sportartikel of als tool versturen.
Als je het als handbagage in een vliegtuig zou meenemen kan het wel als wapen gezien worden maar dat is een nagelknipper ook al.
Greetje61
Amerika-newbie

Bericht door Greetje61 »

Bedankt allemaal, ik zal contact opnemen met de genoemde bedrijven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer