Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alamo Denver Airport
Alamo Denver Airport
Wij moeten onze huurauto op Denver airport ophalen.
Nu zag ik op de site van het vliegveld dat ze binnen in de terminal balies hebben van Rental Cars.
Moet ik me hier eerst melden of kan ik rechtstreeks naar buiten naar het shuttlebusje?
Nu zag ik op de site van het vliegveld dat ze binnen in de terminal balies hebben van Rental Cars.
Moet ik me hier eerst melden of kan ik rechtstreeks naar buiten naar het shuttlebusje?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Alamo Denver Airport
Als je een reservering hebt kun je meteen naar de shuttle bus. Die brengt je naar de Alamo lokatie waar je je aan de balie in het gebouwtje meldt, waarna alles in orde wordt gemaakt. Je wordt dan met je papieren naar de service balie buiten gestuurd waar ze in de meeste gevallen aangeven uit welke rij je een auto kunt kiezen (en heel soms je de auto geven).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 835 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr