Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vineyards in Michigan

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
boeffie
Amerikakenner

Vineyards in Michigan

Bericht door boeffie »

Wij gaan rijden van het upper peninsula in Michigan richting Detroit. Van verschillende mensen hoorde ik dat het bezoeken van de vineyards in Noord-Michigan een belevenis is die zeer de moeite waard is. Ik heb info gevonden op internet, maar zou graag horen van mensen die zo'n winery eerder hebben bezocht. Welke route raden jullie aan?
Wij willen de regio tussen Petoskey en Traverse City bezoeken.

Monique
AvieNL
Amerika-newbie

Bericht door AvieNL »

Hoi Monique,

In oktober 2002 heb ik TC en omgeving bezocht. Wineyards zitten er genoeg ten westen van Travers City. Welke erg leuk is om te bezoeken is Ciccones Vineyard (de ouders van Madonna/Esther)
Adres:
Ciccone Winery
10343 E. Hilltop Rd., Suttons Bay
(231) 271-5551

Verder moet je maar eens kijken op: http://www.michiganvine.com/wineries/

Veel plezier,

AvieNL
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hoi AvieNL,

Bedankt voor je reactie. Wij zijn zaterdag jl. teruggekomen van onze reis. We hebben de vineyards niet bezocht, daar ons door verschillende mensen + visitor center in Michigan was verteld dat de schoolvakantie net begonnen is en het dus zeer druk zou zijn in de omgeving van TC.

Mochten wij ooit op een ander tijdstip deze richting uit gaan dan zullen we zeker een kijkje gaan nemen.

Groetjes,

Monique
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer