Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis sabrina: naar Los Angeles en ... , tips gevraagd
Reis sabrina: naar Los Angeles en ... , tips gevraagd
Ik ben van plan om eind augustes naar Amerika te gaan.
Wil naar Los Angeles en dan misschien ook nog ergens anders heen.
Ik ga alleen omdat niemand van mijn vrienden of Familie zin en tijd hebben.
Heeft er misschien iemand tips voor mij voor betaalbare hotels en wat het leukste is om te doen als je alleen gaat?
Ik wil ongeveer 10 tot 14 dagen blijven.
Wil naar Los Angeles en dan misschien ook nog ergens anders heen.
Ik ga alleen omdat niemand van mijn vrienden of Familie zin en tijd hebben.
Heeft er misschien iemand tips voor mij voor betaalbare hotels en wat het leukste is om te doen als je alleen gaat?
Ik wil ongeveer 10 tot 14 dagen blijven.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 34
- Contacteer:
Re: Alleen reizen naar Amerika
@ Sabrina: ben je alleen in Los Angeles of ga je ook rondtrekken? Heb je een huurauto tot je beschikking?
Blijf je in Los Angeles dan zou je kunnen zien of je via Priceline en/of Hotwire leuke goedkope hotels kunt scoren. Trek je rond dan kun je via couponsboekjes vaak korting krijgen op verschillende motels. Kijk eens bij dit bericht voor een overzicht van de diverse motels.
Roland
Blijf je in Los Angeles dan zou je kunnen zien of je via Priceline en/of Hotwire leuke goedkope hotels kunt scoren. Trek je rond dan kun je via couponsboekjes vaak korting krijgen op verschillende motels. Kijk eens bij dit bericht voor een overzicht van de diverse motels.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 37 Reacties
- 33603 Weergaves
-
Laatste bericht door Jedinja
-