Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Mieksje: Advies gevraagd over route 2011

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Mieksje
Amerika-ontdekker

Reis Mieksje: Advies gevraagd over route 2011

Bericht door Mieksje »

In september 2011 plannen we een reis naar de VS.

Eén van de mogelijke routes is de volgende. Aangezien mijn man landbouwer is, had ik de reis graag afgesloten met enkele dagen Illinois aangezien er daar veel landbouwbedrijven zouden zijn (klopt dit?).

dag 1: vlucht naar Miami
dag 2: Miami
dag 3: Miami-Key West
dag 4: Key West-Everglades-Naples
dag 5: Naples
dag 6: Fort Myers-New York
dag 7: New York
dag 8: New York
dag 9: New York
dag 10: New York-Boston
dag 11: Boston-Niagara
dag 12: Niagara-Gary (?)
dag 13: Gary (?)-Hannibal (?)
dag 14: Hannibal (?)-St. Louis
dag 15: terugvlucht

Wat denken jullie hiervan?
FrankW

Re: Reis Mieksje: Advies gevraagd over route 2011

Bericht door FrankW »

Mieksje schreef:Eén van de mogelijke routes is de volgende. Aangezien mijn man landbouwer is, had ik de reis graag afgesloten met enkele dagen Illinois aangezien er daar veel landbouwbedrijven zouden zijn (klopt dit?).
Er zijn overal in Amerika landbouw bedrijven en zeker in de Midwest. Daar hoef je niet speciaal voor naar Illinois te gaan.
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Reis Mieksje: Advies gevraagd over route 2011

Bericht door Yeehaw »

Ik denk dat je afstanden onderschat. Miami naar Key West en dan de volgende dag naar Naples? Je zal geen tijd hebben voor Everglades NP (een hoogtepunt) en je tijd voor Key West is ook veel te kort. Hoe wil je van Boston naar Niagara? Met de auto is dit ca 8-9 uur rijden. En hoe van NY naar Boston? En wil je niets van Boston zien? Je hebt hier ten minste al 2 volle dagen voor nodig. En ook een volle dag voor St. Louis. Met de auto heb je dan nog drop off kosten tussen Boston en St. Louis. En ik zal het nog maar niet hebben over de talloze bezoekmogelijkheden tussen NY en Boston. Met 15 dagen zou ik mij beperken to het NO. September is een prachtige maand daarvoor. Het ZO zal nog heet en luchtvochtig zijn en het is hurricane seizoen.
Wellicht is het voor jullie leuk om ook Dutch (heeft niets met Nederland te maken) Country te zien rond Lancaster PA. En bv Gettysburg.
Yeehaw
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer