Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
geldigheid visum
geldigheid visum
Wat ik nu niet kan vinden hier of op het internet (misschien kijk ik met mijn neus hoor..) is:
Als ik binnenkort een F1 visum ga regelen voor de zomer van 2006, wanneer gaat die dan in??
Pas in de zomer van 2006??
Of al direct en wat is dan de geldigheid/duur van het visum??
Als ik binnenkort een F1 visum ga regelen voor de zomer van 2006, wanneer gaat die dan in??
Pas in de zomer van 2006??
Of al direct en wat is dan de geldigheid/duur van het visum??
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
toen ik...
in augustus naar het consulaat in Amsterdam belde voor een afspraak voor mijn F-1 visum zeiden ze dat ik geen afspraak kreeg en beter in oktober nog eens kon bellen. Ik ga per januari 2006 naar college.
Blijkbaar kun je dus niet te ruim vantevoren je visum regelen.
Daarbij mag je pas 30 dagen voor aanvang van de lessen de US binnen op je F-1.
Op de papieren die je van school krijgt staat wanneer de lessen beginnen.
Ik heb inmiddels wel mijn visum, maar dat is nog niet geldig. Bij mij waarschuwden ze er op college voor toen ik me daar aan ging melden. Ze hebben verschillende keren meegemaakt dat studenten aan de grens worden teruggestuurd omdat ze te vroeg zijn.
Voor hoe lang je visum geldig is hangt af van wat vereist is voor je studie. Ik ga voor 36 maanden en heb nu een visum voor 4 jaar.
Succes met regelen de komende tijd!
Blijkbaar kun je dus niet te ruim vantevoren je visum regelen.
Daarbij mag je pas 30 dagen voor aanvang van de lessen de US binnen op je F-1.
Op de papieren die je van school krijgt staat wanneer de lessen beginnen.
Ik heb inmiddels wel mijn visum, maar dat is nog niet geldig. Bij mij waarschuwden ze er op college voor toen ik me daar aan ging melden. Ze hebben verschillende keren meegemaakt dat studenten aan de grens worden teruggestuurd omdat ze te vroeg zijn.
Voor hoe lang je visum geldig is hangt af van wat vereist is voor je studie. Ik ga voor 36 maanden en heb nu een visum voor 4 jaar.
Succes met regelen de komende tijd!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht