Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
10 dagen Florida in juni!
10 dagen Florida in juni!
Aankomende juni ga ik voor het eerst naar the USA. Allereerst gaan we van Washington naar New York met openbaar vervoer om vervolgens van New York naar Orlando te vliegen. We verblijven van 8/6 t/m 17/6 in Florida. Globaal hebben we bedacht dat we naar Cape Canaveral willen, maar ook graag dolfijnen willen spotten aan de westkust. Daarnaast willen we ook een bezoek brengen aan de Everglades en misschien een stukje Florida Keys. Misschien allemaal wat veel in die 10 dagen, daarom ontvang ik graag tips over de invulling van mijn trip!
8/6: NY --> Orlando
9/6:
10/6:
11/6:
12/6:
13/6:
14/6:
15/6:
16/6: Miami Beach
17/6: 21.30 uur Miami --> Amsterdam
9/6:
10/6:
11/6:
12/6:
13/6:
14/6:
15/6:
Re: 10 dagen Florida in juni!
Vanuit Orlando een dagje naar Cape Canaveral.
In Orlando natuurlijk een pretpark pakken, welke is lastig, als je geen echte fan bent zou ik "SeaWorld" nemen, als je meer thrills wilt "Island of Adventure". Om een beetje de Disneysfeer te proefen kun je 's avonds naar "DownTown Disney".
Vanuit Orlando naar Tampa rijden en daar langs de kust naar Naples, onderweg stoppen om je dolfijnen te spotten, meestal lopen aan een rustig stuk strand zie je ze wel in de golfen springen.
En dan vanuit Naples richting Miami Beach, via de US41. Onderweg kan je dan Shark Valley bezoeken (de echte Everglades). Wel vroeg vertrekken vanuit Naples hiervoor, aardig eindje rijden
.
Helaas geen tijd voor de Keys, dan zul je wat sneller door de westkust moeten rijden.
Oke ook het lijstje:
9/6: SeaWorld/Island of Adventure
10/6: Cape Canaveral / Downtown Disney
11/6: Tampa
12/6: Sanibel
13/6: Naples
14/6: Everglades / Miami Bayside
15/6: Miami Beach
In Orlando natuurlijk een pretpark pakken, welke is lastig, als je geen echte fan bent zou ik "SeaWorld" nemen, als je meer thrills wilt "Island of Adventure". Om een beetje de Disneysfeer te proefen kun je 's avonds naar "DownTown Disney".
Vanuit Orlando naar Tampa rijden en daar langs de kust naar Naples, onderweg stoppen om je dolfijnen te spotten, meestal lopen aan een rustig stuk strand zie je ze wel in de golfen springen.
En dan vanuit Naples richting Miami Beach, via de US41. Onderweg kan je dan Shark Valley bezoeken (de echte Everglades). Wel vroeg vertrekken vanuit Naples hiervoor, aardig eindje rijden

Helaas geen tijd voor de Keys, dan zul je wat sneller door de westkust moeten rijden.
Oke ook het lijstje:
9/6: SeaWorld/Island of Adventure
10/6: Cape Canaveral / Downtown Disney
11/6: Tampa
12/6: Sanibel
13/6: Naples
14/6: Everglades / Miami Bayside
15/6: Miami Beach
Dank voor je reactie. heb vandaag weer wat op internet rondgekeken en heb nu het volgende voorlopige schema gemaakt:
8-jun NY/ORL - Downtown Disney -
9-jun Sea World of ander park
10-jun via Tampa naar Sarasota
11-jun Sarasota - Sanibel
12-jun Sanibel - einde dag richting Naples
13-jun Naples
14-jun Naples - Everglades/Shark Valley - Key Largo
15-jun Key Largo - Miami
16-jun Miami Beach
17-jun Miami Beach - 21.15 uur vertrek naar Amsterdam
18-jun 12.05 uur aankomst Schiphol
Ik weet niet of alleen Key Largo de moeite waard is? Key West is te ver om nog mee te pakken.
8-jun NY/ORL - Downtown Disney -
10-jun via Tampa naar Sarasota
11-jun Sarasota - Sanibel
12-jun Sanibel - einde dag richting Naples
13-jun Naples
14-jun Naples - Everglades/Shark Valley - Key Largo
15-jun Key Largo - Miami
16-jun Miami Beach
17-jun Miami Beach - 21.15 uur vertrek naar Amsterdam
18-jun 12.05 uur aankomst Schiphol
Ik weet niet of alleen Key Largo de moeite waard is? Key West is te ver om nog mee te pakken.
Key Largo is natuurlijk helemaal niet wat Key West is maar ik heb gehoord dat je er prima kan snorkelen.
Dacht dat het één van de best bewaarde koraalriffen had ter wereld?? Dus enkele uurtjes snorkelen in het John Pennekamp State Park moet je er zeker doen!
iverson
Dacht dat het één van de best bewaarde koraalriffen had ter wereld?? Dus enkele uurtjes snorkelen in het John Pennekamp State Park moet je er zeker doen!
iverson
8-jun NY/ORL - Downtown Disney
10-jun Orlando - Tarpon Springs - Clearwater
11-jun Clearwater - St Petersburg - Sarasota
12-jun Sarasota - Myakka River SP - Fort Myers (Sanibel)
13-jun Fort Myers - Naples
14-jun Naples - Everglades/Shark Valley - Miami
15-jun Miami Beach
16-jun Miami Beach (uitstap ri Fort Lauderdale)
17-jun Miami Beach - 21.15 uur vertrek Amsterdam
Dit is voor nu de planning, maar we staan nog open voor veranderingen!
10-jun Orlando - Tarpon Springs - Clearwater
11-jun Clearwater - St Petersburg - Sarasota
12-jun Sarasota - Myakka River SP - Fort Myers (Sanibel)
13-jun Fort Myers - Naples
14-jun Naples - Everglades/Shark Valley - Miami
15-jun Miami Beach
16-jun Miami Beach (uitstap ri Fort Lauderdale)
17-jun Miami Beach - 21.15 uur vertrek Amsterdam
Dit is voor nu de planning, maar we staan nog open voor veranderingen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2195 Weergaves
-
Laatste bericht door Klinki
-
- 5 Reacties