Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Moet je een visum
Moet je een visum
Wat ik me ineens zo zit af te vragen is:
Moet ik persé een visum, is het echt verplicht.....
Ik ga dus in de zomer 6 weken een cursus volgen waar je officieel een F1 visum voor moet hebben omdat je meer dan 18uur per week les hebt.
De universiteit stuurt mij een I20 formulier.
Maar wat gebeurd er nu als je geen visum regelt en niks doet met het I20 formulier???
Je kan Amerika binnenkomen p een VWP voor 90 dagen dus daar valt mijn verblijf binnen??
Niet dat ik nu zo persé de boel moet oplichten hoor, of ga oplichten, vroeg het mij gewoon ineens zo af.
Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat zij al dan niet toch illegaal gewerkt hebben, zonder visum of dus een zomercursus hebben gedaan zonder visum ed.
Ik vraag me nu af hoe het dus eigenlijk werkt en hoe streng er naar gekeken wordt en of het uberhaupt wel te controleren valt.....
Moet ik persé een visum, is het echt verplicht.....
Ik ga dus in de zomer 6 weken een cursus volgen waar je officieel een F1 visum voor moet hebben omdat je meer dan 18uur per week les hebt.
De universiteit stuurt mij een I20 formulier.
Maar wat gebeurd er nu als je geen visum regelt en niks doet met het I20 formulier???
Je kan Amerika binnenkomen p een VWP voor 90 dagen dus daar valt mijn verblijf binnen??
Niet dat ik nu zo persé de boel moet oplichten hoor, of ga oplichten, vroeg het mij gewoon ineens zo af.
Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat zij al dan niet toch illegaal gewerkt hebben, zonder visum of dus een zomercursus hebben gedaan zonder visum ed.
Ik vraag me nu af hoe het dus eigenlijk werkt en hoe streng er naar gekeken wordt en of het uberhaupt wel te controleren valt.....
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dit topic gaat hier ook over: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?p=19203
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dank je, doordat het een vraag was die zo in mijn hoofd oppopte zeg maar heb ik niet bij zoken gekeken voordat ik het hier neerzette.Njit schreef:Dit topic gaat hier ook over: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?p=19203
Maar in het bovengenoemde topic blijven deze vragen nog wel onbeantwoord....
Ik heb al begrepen inmiddels dat er doordat je een certificaat krijgt er strenger naar gekeken wordt en het gecontroleerd wordt....Maar wat gebeurd er nu als je geen visum regelt en niks doet met het I20 formulier???
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht