Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Last Minute hotel in New York
Last Minute hotel in New York
Hallo,
Van 20 tot 28 juli zit ik samen met 3 vrienden in new York.
We hebben nu via expedia hotel alexander geboekt in upper west Manhattan.
Hiervoor zijn we in totaal 1016 euro kwijt voor 1 kamer met 2 bedden en een gedeelde badkamer.
Nu willen we eigelijk graag een hotel met een eigen badkamer en het liefst iets centraler in Manhattan voor ongeveer dezelfde prijs (140 euro per nacht)
Nu is mijn vraag of er nog websites zijn waar last minutes hotels worden aangeboden tegen lage prijzen.
Via priceline durf ik niet te boeken, aangezien ze niet kunnen garanderen dat we met 4 personen op 1 kamer kunnen.
iemand nog opties?
Gr. Rob
Van 20 tot 28 juli zit ik samen met 3 vrienden in new York.
We hebben nu via expedia hotel alexander geboekt in upper west Manhattan.
Hiervoor zijn we in totaal 1016 euro kwijt voor 1 kamer met 2 bedden en een gedeelde badkamer.
Nu willen we eigelijk graag een hotel met een eigen badkamer en het liefst iets centraler in Manhattan voor ongeveer dezelfde prijs (140 euro per nacht)
Nu is mijn vraag of er nog websites zijn waar last minutes hotels worden aangeboden tegen lage prijzen.
Via priceline durf ik niet te boeken, aangezien ze niet kunnen garanderen dat we met 4 personen op 1 kamer kunnen.
iemand nog opties?
Gr. Rob
- john ny
- Amerikakenner
Re: Last Minute hotel in New York
140 euro in juli en dan ook centraal manhattan zal niet geheel makkelijk zijn, de kamers zijn over het algemeen niet heel groot in NY. Ruimte is nogal duur in Manhattan. Dus ik denk dat met zijn vieren helemaal een helse klus zal worden om te vinden.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
je zou het via hotwire kunnen proberen, ja kan daar meerdere kamers selecteren.
Wie weet levert je iets op..
Ik heb gekeken via hotwire, maar ik vind het lastig om een hotel te kiezen zonder dat ik de naam van het hotel weet. Als iemand mij hierbij kan helpen, dan is dit zeker een mogelijkheidClaire schreef:je zou het via hotwire kunnen proberen, ja kan daar meerdere kamers selecteren.
140 euro is natuurlijk een erg laag bedrag voor een centraal liggend hotel in New York. Hoeveel sterren is het minimale voor jullie? Het enige wat ik zo zou kunnen bedenken om niet via Priceline/Hotwire te boeken en toch voor deze prijs een centraal hotel te vinden is als je naar hotels in de lage sterrenklasses gaat kijken. Het Carter hotel is bijvoorbeeld niet zo duur en heel centraal, maar in de reviews noemen veel mensen 'bed bugs', en dit zou voor mij absoluut een reden zijn om de gok niet te nemen.
Een andere optie waar je voor een redelijk bedrag hotelkamers kunt krijgen is via lastminutetravel.com. Vaak weet je dan met een behoorlijke zekerheid welk hotel het gaat worden aangezien ze vaak belangrijke details in de beschrijving weergeven.
Een andere optie waar je voor een redelijk bedrag hotelkamers kunt krijgen is via lastminutetravel.com. Vaak weet je dan met een behoorlijke zekerheid welk hotel het gaat worden aangezien ze vaak belangrijke details in de beschrijving weergeven.
- john ny
- Amerikakenner
Ik heb hier helaas (ondanks mijn nicknameRobkuh schreef:Ik heb gekeken via hotwire, maar ik vind het lastig om een hotel te kiezen zonder dat ik de naam van het hotel weet. Als iemand mij hierbij kan helpen, dan is dit zeker een mogelijkheidClaire schreef:je zou het via hotwire kunnen proberen, ja kan daar meerdere kamers selecteren.

Heel veel succes.
Wellicht heb je nog iets aan dit linkje:
http://hotels.uptake.com/new_york/manha ... 86091.html
heb je op de site van betterbidding.com gekeken meestal kom je dan een heel eind.Robkuh schreef:Ik heb gekeken via hotwire, maar ik vind het lastig om een hotel te kiezen zonder dat ik de naam van het hotel weet. Als iemand mij hierbij kan helpen, dan is dit zeker een mogelijkheidClaire schreef:je zou het via hotwire kunnen proberen, ja kan daar meerdere kamers selecteren.
Ik ben nu aan het werk tot vanaonvd laat maar wil (als ik puf heb) rond een uur of twaalf wel een poging voor je doen.
KOn het niet laten en heb even voor je gekeken maar het goedkoopste hotel in manhattan voor die periode komt op $189.- per nacht.Claire schreef:heb je op de site van betterbidding.com gekeken meestal kom je dan een heel eind.Robkuh schreef: Ik heb gekeken via hotwire, maar ik vind het lastig om een hotel te kiezen zonder dat ik de naam van het hotel weet. Als iemand mij hierbij kan helpen, dan is dit zeker een mogelijkheid
Ik ben nu aan het werk tot vanaonvd laat maar wil (als ik puf heb) rond een uur of twaalf wel een poging voor je doen.
Helpt dus niet echt,
sorry
Bedankt oor de moeite, helaas si dit toch aan de te hoge kant voor ons, maartoch bedankt!!Claire schreef:
KOn het niet laten en heb even voor je gekeken maar het goedkoopste hotel in manhattan voor die periode komt op $189.- per nacht.
Helpt dus niet echt,
sorry
- john ny
- Amerikakenner
Robkuh schreef:Bedankt oor de moeite, helaas si dit toch aan de te hoge kant voor ons, maartoch bedankt!!Claire schreef:
KOn het niet laten en heb even voor je gekeken maar het goedkoopste hotel in manhattan voor die periode komt op $189.- per nacht.
Helpt dus niet echt,
sorry
Wellicht dat je dan je vizier naar iets buiten hartje Manhattan moet richten. Het OV in NY is heel goed te doen, zowel logistiek als financieel.
Het zou zonde zijn als je de mooiste stad van je reis moet missen....

john ny schreef: Wellicht dat je dan je vizier naar iets buiten hartje Manhattan moet richten. Het OV in NY is heel goed te doen, zowel logistiek als financieel.
Het zou zonde zijn als je de mooiste stad van je reis moet missen....![]()
![]()
we missen NY zeker niet, hebben nu een hotel (hotel Alexander) in upper west Manhattan, maar dit hotel krijgt niet altijd even goede reviews, dus vandaar dat we liever in een beter hotel zitten, liefst in hartje manhattan, maar mag ook ergens anders in manhattan, als het maar in de buurt is van een metro.
- john ny
- Amerikakenner
Ok Rob... tja zo als eerder aangegeven de ruimte is dusdanig duur in NY dat het haast ondoenlijk lijkt. Ik kan je helaas niet meer tips geven. Je hebt in ieder geval een hotel en wat ben je nu feitelijk op je kamer. Als het schoon is dan lijkt mij (let wel is persoonlijk) voldoende. Eerlijk is eerlijk ik zit vaak in de wat duurdere hotels, ik begrijp dus wel wat je bedoel met betere hotels. Mijn zusje heeft mij eens opgezocht in NY en zij verblijf in een Howard Johnson op 34 street was volgens mij niet echt duur, en schoon. Ligging is best aardig, vlak bij Empire State en Macy's.
Je bent 1016 Euro kwijt voor 7 nachtjes in een kamer met gedeelde badkamer? Dan kom ik op 145 Euro per nacht.
Dat vind ik best fors voor een hostel, bij bijv. Jazz on the Park heb je eenzelfde kamer (met gedeelde badkamer) voor minder. En er zijn andere te vinden, met goede reviews op Tripadvisor.
Dat vind ik best fors voor een hostel, bij bijv. Jazz on the Park heb je eenzelfde kamer (met gedeelde badkamer) voor minder. En er zijn andere te vinden, met goede reviews op Tripadvisor.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Het is voor 8 nachten, dus zijn 127 euro p.p. kwijt. Ik weet dat er goedkopere hostels zijn, maar de reveiws van die hostels (chocolate, candy, riverside etc.) zijn waardeloos, overal wordt over bed-bugs gesproken, dus dan maar iets duurder.Mack schreef:Je bent 1016 Euro kwijt voor 7 nachtjes in een kamer met gedeelde badkamer? Dan kom ik op 145 Euro per nacht.
En een appartement? Er zijn er verschillende te vinden, dan heb je een eigen badkamer, keuken enz.
Bijvoorbeeld deze: http://www.homeaway.nl/New-York/de-stad ... i_id=70924
Bijvoorbeeld deze: http://www.homeaway.nl/New-York/de-stad ... i_id=70924
-
- Amerika-ontdekker
Je zou eens kunnen kijken naar Hotel Astor at the Park. Het zit aan de noordwestpunt van Central park vlakbij een Metro station.
het is veruit het goedkoopste hotel op Manhattan dat ik ben tegengekomen en de reviews zijn echt niet slecht.
Ik heb zelf geboekt via easyclicktravel en betaal 52 Euro pppn van 5 tot 8 augustus. Dit is een 2 persoonskamer met privedouche en toilet.
het is veruit het goedkoopste hotel op Manhattan dat ik ben tegengekomen en de reviews zijn echt niet slecht.
Ik heb zelf geboekt via easyclicktravel en betaal 52 Euro pppn van 5 tot 8 augustus. Dit is een 2 persoonskamer met privedouche en toilet.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is toch veel meer dan TS wil betalen? 52 euro pppn met 4 personen is 208 euro met 4 personen en ze willen maar 140 euro betalen.
Wij zaten in 2008 met z'n vieren in radiocityapartments hotel. Prima gelegen, veel ruimte, met een keukentje (besparingsmogelijkheid door zelf te koken?), maar met 215 dollar per kamer ook boven jullie budget.
Gokken op 4-persoonskamers bij Priceline lijkt me niet verstandig, dan lijkt Hotwire óf het bijstellen van jullie eisen mij de enige optie.
Heb je al eens op een site als d-reizen.nl gekeken? Daar kun je heel makkelijk zoeken op prijs, locatie etc.
Marianne
Wij zaten in 2008 met z'n vieren in radiocityapartments hotel. Prima gelegen, veel ruimte, met een keukentje (besparingsmogelijkheid door zelf te koken?), maar met 215 dollar per kamer ook boven jullie budget.
Gokken op 4-persoonskamers bij Priceline lijkt me niet verstandig, dan lijkt Hotwire óf het bijstellen van jullie eisen mij de enige optie.
Heb je al eens op een site als d-reizen.nl gekeken? Daar kun je heel makkelijk zoeken op prijs, locatie etc.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Je hebt helemaal gelijk, ik heb me verrekend omdat ik 2 kamers heb geboekt, het is 52 Euro per kamer per nacht, dus 26 Euro pppn. Dat komt wel in de richting toch?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1366 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 8 Reacties