Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schuurtje Grand Teton N.P.
Schuurtje Grand Teton N.P.
Hallo,
Telkens als je zoekt op foto's van Grand Teton N.P., kom je de klassieke foto tegen met een schuurtje op de voorgrond met daarachter de Grand Teton's. Waar precies kan ik dit schuurtje vinden in Grand Teton N.P.? Bij voorbaat dank.
Telkens als je zoekt op foto's van Grand Teton N.P., kom je de klassieke foto tegen met een schuurtje op de voorgrond met daarachter de Grand Teton's. Waar precies kan ik dit schuurtje vinden in Grand Teton N.P.? Bij voorbaat dank.
Boothill Graveyard Tombstone:
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Schuurtje Grand Teton N.P.
Kijk op deze landkaart van het park: KLIK HIER (PDF-bestand).
Rechtsonder zie je vertikaal de wegaanduiding "Mormon Row", daar liggen een aantal homesteads en daar zijn een aantal oude schuren te zien, waaronder de twee beroemde Moulton Barns.
Ten zuiden van de Antelope Flats Road staat de Thomas A. Moulton Barn.
Ten noorden van de Antelope Flats Road staat de John Moulton Barn:

Rechtsonder zie je vertikaal de wegaanduiding "Mormon Row", daar liggen een aantal homesteads en daar zijn een aantal oude schuren te zien, waaronder de twee beroemde Moulton Barns.
Ten zuiden van de Antelope Flats Road staat de Thomas A. Moulton Barn.
Ten noorden van de Antelope Flats Road staat de John Moulton Barn:

Kan/mag je hier ook met een camper rijden?
Dat weet ik niet, denk van wel.
Maar andere vraag is nu zijn er soms 2 van die barns; de moulton en de mormon?
je krijgt iets verschillende foto's wat betreft vorm van de barn als je googled.
Ik begreep dat er eentje bij Kelly lag? We zijn er in september niet heen gereden dus ik heb het niet ter plekke gezien.
Maar andere vraag is nu zijn er soms 2 van die barns; de moulton en de mormon?
je krijgt iets verschillende foto's wat betreft vorm van de barn als je googled.
Ik begreep dat er eentje bij Kelly lag? We zijn er in september niet heen gereden dus ik heb het niet ter plekke gezien.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Thuul,
Je bent me net voor, ik zie dat wij een andere schuur op de foto hebben dan Marco.
Zie hier. Wij waren bij de Mormon Row dacht ik, niet bij Kelly. We waren er vlak voor een flinke hagelbui, dus Kelly hadden we toch niet gered, maar we moeten maar eens terug om het ter plekke te onderzoeken.
Marianne
Je bent me net voor, ik zie dat wij een andere schuur op de foto hebben dan Marco.

Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die schuur van ons is wel met de camper te doen, misschien alleen het laatste stukje even lopen.
Marianne
Marianne
ja precies, dat is een meer bekende .
Trouwens leuke foto's verder ook!
Trouwens leuke foto's verder ook!
Laatst gewijzigd door Mrs.Bean op 12 jun 2010, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik het goed begrijp staat aan de Mormon Row de schuur met het puntdak, en bij Kelly de schuur met het knikdak?
Waar staat die dan bij Kelly?
Waar staat die dan bij Kelly?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marco, help ons eens! Waar staat die schuur van jou? Ik vind bij die schuur de bergen op de achtergrond veel mooier. Maar als jij ook bij de Mormon Row was kan dat toch niet zoveel uitmaken?
Marianne
Marianne
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
De schuur op mijn foto is ook aan de Mormon Row. Er staat meer dan één schuur.
Het is inderdaad zo, dat als je via Google of op afbeeldingen, of op artikelen zoekt met de woorden Moulton Barn, dat er meerdere opties getoond worden.
Hier vind ik beide schuren op één website: http://www.wyofoto.com/Moultons_site.htm
Op Google Earth kan je ook op het gebied inzoomen en dan verschijnen er meerdere fotomogelijkheden, en ook hier kom ik beide schuren tegen.
Het is inderdaad zo, dat als je via Google of op afbeeldingen, of op artikelen zoekt met de woorden Moulton Barn, dat er meerdere opties getoond worden.
Hier vind ik beide schuren op één website: http://www.wyofoto.com/Moultons_site.htm
Op Google Earth kan je ook op het gebied inzoomen en dan verschijnen er meerdere fotomogelijkheden, en ook hier kom ik beide schuren tegen.
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Als je van de hoofdweg komt ligt die Barn van Mormon Row aan de linkerkant van de weg.
Je moet een héél klein stukje wandelen, er staat een (vorig jaar) leegstaand huis aan de rand van de weg en daar kunnen een paar auto's parkeren.
Rijd je een beetje verder Mormon Row af en sla je rechts af, vind je nog een aantal Mormoonse huizen en Barns, maar die staan achter een hek. Je kan daar ook nog mooie foto's maken.
Je moet een héél klein stukje wandelen, er staat een (vorig jaar) leegstaand huis aan de rand van de weg en daar kunnen een paar auto's parkeren.
Rijd je een beetje verder Mormon Row af en sla je rechts af, vind je nog een aantal Mormoonse huizen en Barns, maar die staan achter een hek. Je kan daar ook nog mooie foto's maken.
Rij je dan van Noord naar Zuid?jmvdc schreef:Als je van de hoofdweg komt ligt die Barn van Mormon Row aan de linkerkant van de weg.
Bedoel je hier de Gros Ventre Road richting de hoofdweg 89/26/191?jmvdc schreef:Rijd je een beetje verder Mormon Row af en sla je rechts af, vind je nog een aantal Mormoonse huizen en Barns, maar die staan achter een hek. Je kan daar ook nog mooie foto's maken.
Was die route vorig jaar geschikt om met een camper te rijden?
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Met de grote weg bedoel ik de 191/26/89, dan zijn wij de Antelope Flats Rd opgedraaid en zo naar Mormon Row.
-
- Amerikakenner
Wij hebben 'em zo gedaan: de 191/26/89 vanuit Jackson het park inrijden, bij de Gros Ventre turnout (dus nog voordat je bij het vliegveldkomt) rechtsaf de Gros Ventre rd. (dat is de weg naar Gros Ventre campground en naar Kelly) oprijden; ietsje voorbij de campground linksaf en dan rijdt je al op de Mormon Row road (ik weet trouwens niet of die echt zo heet!). Als je die weg uitrijdt kom je op Antelope Flats Road uit en die kan je dan weer nemen om terug naar de 191/26/89 te komen. De weg is prima te rijden, ook met een camper. Wij kwamen een enorme kudde bisons daar tegen en konden prachtige fotos maken van de bisons met de bergen op de achtergrond.
Omdat wij op Gros Ventre campground stonden was deze weg voor ons 't handigst.
Omdat wij op Gros Ventre campground stonden was deze weg voor ons 't handigst.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Dankzij dit topic beide schuurtjes kunnen vinden 

- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Als je erheen wilt om zoals velen 'De Foto' te maken, moet je 's morgens gaan...s'middags heb je tegenlicht
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 8254 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 15 Reacties