Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route Zuidwesten, het lukt maar niet. Wie helpt?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Route Zuidwesten, het lukt maar niet. Wie helpt?
Helaas zit het er dit jaar niet in, maar volgend jaar willen we toch echt weer naar Amerika.
Omdat ik wel hou van vakantievoorpret en omdat het mij gewoon te lang duurt denk ik al een tijdje na over de route.
Maar dit keer kom ik er niet uit.
Misschien wil iemand van jullie mij helpen.
Het is de bedoeling dat we eerst naar New York vliegen en daar 3 nachten blijven.
Daarna vliegen we door naar het Zuidwesten.
We willen graag 21 tot 25 dagen een camper huren.
De plaatsen die we we in gedachten hebben: Denver, Rocky Mountain NP, Silverton/Durango, Moab, Grand Canyon, Bryce, Zion, Yosemite, Sequoia NP, San Francisco.
Colorado is een must, want daar zijn we nog niet geweest. De rest is optioneel maar we willen wel lekker in de natuur verblijven.
Weet iemand nog andere plaatsen die we persé zouden moeten zien, dan staasn we daar ook voor open.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Carola
Omdat ik wel hou van vakantievoorpret en omdat het mij gewoon te lang duurt denk ik al een tijdje na over de route.
Maar dit keer kom ik er niet uit.
Misschien wil iemand van jullie mij helpen.
Het is de bedoeling dat we eerst naar New York vliegen en daar 3 nachten blijven.
Daarna vliegen we door naar het Zuidwesten.
We willen graag 21 tot 25 dagen een camper huren.
De plaatsen die we we in gedachten hebben: Denver, Rocky Mountain NP, Silverton/Durango, Moab, Grand Canyon, Bryce, Zion, Yosemite, Sequoia NP, San Francisco.
Colorado is een must, want daar zijn we nog niet geweest. De rest is optioneel maar we willen wel lekker in de natuur verblijven.
Weet iemand nog andere plaatsen die we persé zouden moeten zien, dan staasn we daar ook voor open.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Carola
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Route Zuidwesten, het lukt maar niet. Wie helpt?
Hoi Carola,
Misschien een beetje naar het zuiden en een deel van New Mexico meenemen.
Denver, RMNP< Colorado Springs (Garden of the Gods) Great Sand Dunes NP, Taos, Santa Fe (Bandelier NM, Katusa Tent Rock NM) Farmington (Bisti Badlands) Durango, Moab, Capitol Reef, Bryce, Zion, Grand Canyon, LV, Sequoia & Kings NP, Yosemite NP, SF
Als je niet zoveer naar het zuiden wil is de route Denver, RMNP, Colorado Springs, Black Canyon of the Gunnison NP, Durango. Moab enz ook mooi.
Behalve Durango kan je alle plaatsen in onze reisverslagen vinden.
Misschien een beetje naar het zuiden en een deel van New Mexico meenemen.
Denver, RMNP< Colorado Springs (Garden of the Gods) Great Sand Dunes NP, Taos, Santa Fe (Bandelier NM, Katusa Tent Rock NM) Farmington (Bisti Badlands) Durango, Moab, Capitol Reef, Bryce, Zion, Grand Canyon, LV, Sequoia & Kings NP, Yosemite NP, SF
Als je niet zoveer naar het zuiden wil is de route Denver, RMNP, Colorado Springs, Black Canyon of the Gunnison NP, Durango. Moab enz ook mooi.
Behalve Durango kan je alle plaatsen in onze reisverslagen vinden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha Carola, leuk dat jullie weer plannen maken! Het ziet er toch al mooi uit, gewoon aan elkaar knopen, die plaatsen. Misschien nog Great Sand Dunes meenemen? Wij zaten voor deze zomer ook aan iets vanuit Denver te denken, zie hier de planning.
Je zou het eens uit moeten schrijven om te zien hoeveel tijd je overal hebt. Willen jullie naar de North Rim of de South Rim van de GC? North Rim is misschien wel aardig? En wat handiger in te passen. Dan zou je zoiets kunnen doen:
Denver - RMNP - Great Sand dunes - Durango (Mesa Verde) - Moab - Capitol Reef - Bryce - Grand Canyon - Zion - Las Vegas - Sequoia - Yosemite - SF.
Marianne
Je zou het eens uit moeten schrijven om te zien hoeveel tijd je overal hebt. Willen jullie naar de North Rim of de South Rim van de GC? North Rim is misschien wel aardig? En wat handiger in te passen. Dan zou je zoiets kunnen doen:
Denver - RMNP - Great Sand dunes - Durango (Mesa Verde) - Moab - Capitol Reef - Bryce - Grand Canyon - Zion - Las Vegas - Sequoia - Yosemite - SF.
Marianne
-
- Amerika-expert
Geweldig, ik ga er eens aan sleutelen. Bedankt!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Carola, wat leuk dat jullie ook weer aan het plannen gaan
Misschien heb je iets aan ons schema voor volgende maand? Wij hebben geen Yosemite en Sequoia erin staan maar misschien kun je toch wat tips uit dit topic halen
Na de vakantie maak ik een weblog, dus daar heb je misschien ook nog iets aan
Paula en Jos hebben vorig jaar ook door Colorado gereisd en zijn nu in New Mexico
http://rondjedenver2009.web-log.nl/
http://rondjephoenix2010.web-log.nl/
Marjon
Misschien heb je iets aan ons schema voor volgende maand? Wij hebben geen Yosemite en Sequoia erin staan maar misschien kun je toch wat tips uit dit topic halen
Na de vakantie maak ik een weblog, dus daar heb je misschien ook nog iets aan
Paula en Jos hebben vorig jaar ook door Colorado gereisd en zijn nu in New Mexico
http://rondjedenver2009.web-log.nl/
http://rondjephoenix2010.web-log.nl/
Marjon
Welke tijd van het jaar wil je gaan?
-
- Amerika-expert
Wij zijn gebonden aan de schoolvakanties, dus zal het juli 2011 worden.
-
- Amerika-expert
Oh Marjon, wat heerlijk dat jullie weer gaan. Zou zo met jullie mee willen.
Ik kan er gewoon niks aan doen, Amerika blijft trekken.
Ik kan er gewoon niks aan doen, Amerika blijft trekken.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Fijn dat jullie ook weer gaan Carola!
In mijn verslag van 2009 staat een groot deel van de plaatsen die je noemt, misschien kan je er nog wat mee: Start verslag 2009.
In mijn verslag van 2009 staat een groot deel van de plaatsen die je noemt, misschien kan je er nog wat mee: Start verslag 2009.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bij ons blijft het ook trekken. ik heb de route voor reis 5 en 6 al gemaakt.CaroLine schreef: Ik kan er gewoon niks aan doen, Amerika blijft trekken.

Maar ik denk dat wij hierna toch een paar jaartjes gaan overslaan. We gaan in januari nog naar Thailand maar dan zal het voorlopig Europa worden denk ik met twee studerende kinderen.
Maar dat vind ik niet zo erg, we hebben nog zoveel te ontdekken in Europa. Als eerste staat denk ik een rondreis door Zuid Spanje en Portugal op het programma, lijkt me ook heel leuk en daar heb je ook rode rotsen
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het lijkt soms zelfs op ZionZuid Spanje en Portugal op het programma, lijkt me ook heel leuk en daar heb je ook rode rotsen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 980 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 12 Reacties