Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waterparken in ZuidWest USA?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MaJa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Waterparken in ZuidWest USA?

Bericht door MaJa »

In 2006 hebben we tijdens onze reis door Florida de waterparken van Disney NIET bezocht.
Hier hebben we achteraf hééél veel spijt van. :( :( :(

Kan iemand mij tips geven over vergelijkbare waterparken in het zuidwesten?
Onze reisroute: Phoenix-GC-LV-Yosemite-SF-kust-LA.
zilj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Waterparken in ZuidWest USA?

Bericht door zilj »

yggep1969
Amerika-ontdekker

Bericht door yggep1969 »

Handige site! Wij gaan in augustus naar het San Jose Waterpark.
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Ik ben er nooit geweest maar ik hoor wel eens reclame van deze club op de radio en rijd er regelmatig langs: (Mesa is een suburb ten oosten van Phoenix.)
http://www.golfland.com/mesa/attractions.asp

Ze hebben zo te zien ook parken in CA.
MaJa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MaJa »

http://www.waterparks.com/

Jaaaa, daar hebben we zeker iets aan! :clap: :clap:
Wordt nog moeilijk om een keus te maken.
Iemand ervaringen met de parken rond LA?
Patrick E.
Amerika-ontdekker

Bericht door Patrick E. »

Wij hebben afgelopen zomer met onze kinderen (9 en 11) het Knotts Berry Soak City waterpark in LA bezocht. Dit park ligt naast Knotts Berry farm en is makkelijk bereikbaar. Het park staat apart aangegeven en heeft een eigen parkeerplaats waar je ook uitstekend een RV kunt parkeren. Het waterpark is niet al te groot maar onze kinderen hebben zich vanaf opening- tot sluitingstijd uitstekend vermaakt.

Thema van het park is California surfing en is een soort 50-er jaren stijl gebouwd, verder speelt er continu 60's (surf)muziek. Het omvat glijbanen in alle soorten en maten, diverse waterspeeltuinen en andere waterattracties zoals een golfslagbad. Hoogtepunt voor onze kinderen (en vader...) was een enorme trechter waar je met 2 - 4 personen op één band in glijdt, langzaam maar zeker schuif je dan naar het midden van de trechter. De wachtijden vielen heel erg mee mee, maar met een beetje handigheid (op het drukste moment van de dag de topattracties vermijden) valt dit verder in te korten. Een hoeveelheid lifeguards met reddingsmiddelen in het park zorgt er voor dat je zelfs in een pierenbadje niets zal overkomen.

Alles ziet er netjes uit en het lijkt prima onderhouden, dat hebben we bij bij andere parken (met name aan de oostkust) wel eens anders gezien. Komende zomer staat het Knotts Berry Soak City in San Diego op het programma.
Op de warme zomerdagen zijn waterparken een prima dagje vermaak terwijl ik helemaal niet van zwemmen en zwembaden houd. Ik heb overigens tijdens ons bezoek aan Knotts Berry Soak City geen woord Nederlands gehoord en dit is zeer ongebruikelijk tijdens de zomermaanden in parken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer