Nou heb ik van Cruise America begrepen dat er alleen heupgordels "achter" in de camper zijn. Heeft iemand ervaring met het bevestigen hiervan? Volgens mij kan ons stoeltje namelijk niet met alleen een heupgordel bevestigd worden. Het gaat hierbij overigens om de stoel voor de 1-jarige.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
autostoeltje bevestigen in camper
autostoeltje bevestigen in camper
In september ga ik met mijn man en 2 kinderen (1 en 4 jaar oud) met camper rondreizen door Amerika.
Nou heb ik van Cruise America begrepen dat er alleen heupgordels "achter" in de camper zijn. Heeft iemand ervaring met het bevestigen hiervan? Volgens mij kan ons stoeltje namelijk niet met alleen een heupgordel bevestigd worden. Het gaat hierbij overigens om de stoel voor de 1-jarige.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 2627 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties