Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

I'm Swiss

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
PeeJay
Amerika-expert

I'm Swiss

Bericht door PeeJay »

Afgelopen zaterdag premierde HBO de one-man-show "I'm Swiss" van Bill Maher.
De titel wordt afgeleid van het feit dat Bill Maher liever als Zwitser wordt aangezien wanneer de Amerikaanse regering (weer eens) iets doms doet...

Hij sloot af met een verwijzing naar Nederland, dat terroristen niet de VS vanwege hun 'freedom' moeten aanvallen, maar een land dat ECHT vrijheid kent... Nederland.

Voor de linkse rakkers onder ons, de moeite waard.

/PeeJay

Afbeelding
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
marcuscj
Amerikakenner

Re: I'm Swiss

Bericht door marcuscj »

Hij sloot af met een verwijzing naar Nederland, dat terroristen niet de VS vanwege hun 'freedom' moeten aanvallen, maar een land dat ECHT vrijheid kent... Nederland.

Met echt vrijheid bedoelde hij legal prostitution and pot smoking.
I like his show.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

het idee blijft bestaan onder de amerikanen dat nederland echte vrijheid kent vanwege de legale drugs, prostitutie en homo-huwelijken. grappig dan toch dat veel mensen NL juist verlaten voor amerika omdat ze zich hier gevangen voelen.

ik zeg altijd ik blow niet, kom niet vaak bij de hoertjes en hoef ook niet met een leuke meid te trouwen dus dat is allemaal mooi en aardig. waar ik wel mee te maken heb is al die regeltjes die er verder in het bureaucratische NL bestaan en waar frequent gezegd wordt: dat kan niet. dat is niet mogelijk. dat kan ik niet doen.

NL staat onder Amerikanen en andere buitenlanders die ik tegenkom die hier gewoon echt wonen juist bekend als het land van de starre regels, dus met die vrijheid vind ik het wel meevallen.

desalniettemin, bill maher vind ik leuk. Politically Incorrect volgde ik regelmatig. leuke droge humor.
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer