In mei trekken we naar de VS & we eindigen onze rondreis in San Francisco. Onze huurwagen leveren we echter al twee dagen vroeger in. Wat is de beste manier om van het hotel naar de luchthaven te gaan? Taxi, trein, shuttlebusjes (kan je die reserveren in hotels?)
Klinkt misschien als een domme vraag, maar ik ben NY gewoon en daar nemen we meestal de taxi
Gewoon even navragen in je hotel wat je het beste doet. Ze zijn heel behulpzaam en regelen voor jou graag het vervoer naar de luchthaven.
Wij zijn met een soort shuttleservice gegaan die ons op een bepaald uur kwam afhalen. Het hotel had dit voor ons geregeld.
Wij hebben ook een dergelijke vraag. We leveren onze auto in op dag 20 van onze reis (in san francisco), daarna gaan we met de BART of iets dergelijks terug naar union square naar ons hotel om er 2 nachten te blijven. De laatste nacht zitten we echter in een ander hotel, in Millbrae nabij de luchthaven omdat we 's anderendaags vroeg moeten vertrekken. Is het dan best om een taxi te nemen naar Millbrae? Of is het ook te doen om dit met openbaar vervoer te doen? Wij zijn namelijk met 5 en ik vrees dat 1 taxi onvoldoende is...
Dat was niet zoveel denk ik. Maar ik heb geen idee hoeveel het exact was. In SF vind je op straat vaak reclameboekjes waarin ook bonnen zitten voor korting op dergelijke ritten .
Als ik me niet vergis kostte de shuttle service van SF centrum naar SF airport in 2010 $15 per persoon.
Even de dag voor vertrek regelen met de receptie van je hotel. Dan kun je het tijdstip van ophalen afspreken.
Wij(2p) namen vorig jaar de BART van de luchthaven naar ons hotel in San Francisco en namen 2 dagen later terug de BART naar de luchthaven om onze auto op te halen.
De prijs voor een enkele rit is $8,10 per persoon.
De 'trein' doet er 29 min over om je naar Powell Street te brengen (Union Square) in het centrum van San Francisco.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.