Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis ilona: Trip naar Amerika
Reis ilona: Trip naar Amerika
Hey,
in 2011 wil ik op reis naar Amerika. Stilaan begin ik te plannen, alhoewel ik nog een gans jaar heb.
Ik zou graag ergens in de buurt van Route 66 gaan omdat ik het daar een enorm mooi uitzicht vind.
Weet er iemand een leuke streek om naartoe te gaan? Ik zou voor 2 weken gaan.
grts,
Ilona
in 2011 wil ik op reis naar Amerika. Stilaan begin ik te plannen, alhoewel ik nog een gans jaar heb.
Ik zou graag ergens in de buurt van Route 66 gaan omdat ik het daar een enorm mooi uitzicht vind.
Weet er iemand een leuke streek om naartoe te gaan? Ik zou voor 2 weken gaan.
grts,
Ilona
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Trip naar Amerika
Route 66 is erg lang en als je die helemaal wilt rijden zul je niet optimaal de tijd voor alles kunnen nemen. Misschien is het inderdaad een beter idee om een gebied te kiezen. Veel mensen gaan graag naar het Zuid Westen (Californië, Nevada, Arizona met Los Angeles, San Francisco, San Diego, Las Vegas, heel veel mooie nationale parken en ook Seattle kun je erbij nemen), Florida (Miami, Orlando, Key West, Disney World, Cape Canaveral, Tallahassee, Tampa, Saint Petersburg en Jacksonville) of naar het Noord-Oosten (Niagara Falls, Boston, New York, Philadelphia, Washington).
Wat wil je zien? Natuur of steden? Wil je in een zonnig Californië op een strand gaan liggen of loop je liever door New York City? Dit forum zit boordevol informatie dus misschien is het handig om eens wat rond te neuzen en enkele reisverslagen te lezen.
Wil je alleen gaan of met meerderen? Ga je met de auto of wil je het met openbaar vervoer doen? Als je zelf een route samen wilt stellen maar géén auto wilt gebruiken is misschien de trein een optie. Ik weet dat de treinverbindingen redelijk goed en snel zijn tussen Boston, New York, Philadelphia, Baltimore en Washington maar volgensmij kom je met de Amtrak voortaan zo'n beetje in alle gebieden van Amerika.
Wat wil je zien? Natuur of steden? Wil je in een zonnig Californië op een strand gaan liggen of loop je liever door New York City? Dit forum zit boordevol informatie dus misschien is het handig om eens wat rond te neuzen en enkele reisverslagen te lezen.
Wil je alleen gaan of met meerderen? Ga je met de auto of wil je het met openbaar vervoer doen? Als je zelf een route samen wilt stellen maar géén auto wilt gebruiken is misschien de trein een optie. Ik weet dat de treinverbindingen redelijk goed en snel zijn tussen Boston, New York, Philadelphia, Baltimore en Washington maar volgensmij kom je met de Amtrak voortaan zo'n beetje in alle gebieden van Amerika.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
merluza
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Reis ilona: Trip naar Amerika
Als je over het mooie uitzicht van Route 66 hebt, neem ik aan dat je het eerder over het Zuidwesten hebt (New Mexico, Arizona en Californië). Het stuk ervoor barst nu niet bepaald van de mooie natuur. Daar overheerst vooral de historiek en het diep-in-Amerikagevoel. Zoals Grandu al zei, in twee weken van Chicago naar LA reizen is haastwerk.
Je kan natuurlijk een deel van de Route 66 rijden tijdens een rondreis in het Zuidwesten, het is gemakkelijk te combineren met de Grand Canyon bijvoorbeeld. In Arizona heb je enkele goed bewaarde (maar spijtig genoeg heel toeristische) stukken.
Je kan natuurlijk een deel van de Route 66 rijden tijdens een rondreis in het Zuidwesten, het is gemakkelijk te combineren met de Grand Canyon bijvoorbeeld. In Arizona heb je enkele goed bewaarde (maar spijtig genoeg heel toeristische) stukken.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Reis ilona: Trip naar Amerika
Ik zou als ik jou was kiezen voor minimaal 3 weken. Je hebt ook nog een heel jaar om te sparen.
In 3 weken kun je al een mooi rondje door het zuidwesten maken inclusief de route 66!
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4009 Weergaves
-
Laatste bericht door Elendan
-