Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Introductie en vraag (verblijfsvergunning)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
war10ck
Amerika-newbie

Introductie en vraag (verblijfsvergunning)

Bericht door war10ck »

Hey,

Ik zal me eerst even een beetje voorstellen, mijn naam is Remko en ik kom uit Hoogeveen. Ik ben veelal bezig met tv zoals commercials & figuratie in soaps. Ook heb ik 'model' gestaan, maak zelf muziek en binnenkort ga ik waarschijnlijk presenteren een radiostation werken. Conclusie? Ik hou van werken in alle soorten media en entertainment. Nu ga ik in July weg naar Los Angeles, ik heb inmiddels mail terug ontvangen dat een paar bureau's wel geintresseerd zijn. Nu is mijn probleem misschien dat ik langer moet blijven dan wat ik wou. Ik heb geen ervaring met het lang in een ander land blijven, en vraag me af wanneer er een verblijfvergunning komt kijken, en wáár ik dat kan aanvragen. Zoals ik zei ga ik in july weg en zal daar een onbekende tijd blijven, ik heb zo'n 130!! agency's te gaan dus het zal wel even duren aangezien ik ook nog van de omgeving, dames en zon wil genieten :wink:

Grtz
Remko
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer