Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Muisjes?
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Muisjes?
Weet iemand waar je muisjes (voor bij de geboorte van een baby, niet die irritante knaagdieren) kan kopen in Amerika? Het plan was om vrienden in Nederland te vragen om roze en blauwe muisjes op te sturen maar nu hoorde ik van een Nederlandse kennis dat ze dat 3 keer had geprobeerd en de pakjes waren nooit aangekomen.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Muisjes?
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Op de blog van Elke kwam ik een tekst tegen van iemand die in Amerika woont over beschuit met muisjes. Ze moeten er dus wel te koop zijn. Misschien heb je wat aan deze informatie.
Wat de muisjes betreft, die kan ik hier zelfs in Amerika vinden (wel in de Duitse winkel)! Blauwe of roze van het merk "De Ruijter"... Gelukkig maar want ook van datzelfde merk koop ik hier de chocoladehagelslag. Uiteraard stukken duurder dan in Europa (6,50 dollar)...
Marjan
Wat de muisjes betreft, die kan ik hier zelfs in Amerika vinden (wel in de Duitse winkel)! Blauwe of roze van het merk "De Ruijter"... Gelukkig maar want ook van datzelfde merk koop ik hier de chocoladehagelslag. Uiteraard stukken duurder dan in Europa (6,50 dollar)...
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
In Salt Lake City is een klein Nederlands winkeltje, je zou het daar kunnen proberen. Als ik me niet vergis heet het de Old Dutch Store.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
De Nederlandse en de Duitse winkel in Salt Lake hebben we nog steeds niet gevonden. Ook niet echt serieus gezocht trouwens en om nou voor een pak muisjes zo'n eind te rijden...
Denk dat ik ze maar gewoon online bestel.
Bedankt voor de tips.
Denk dat ik ze maar gewoon online bestel.
Bedankt voor de tips.