Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Brief in het Engels
Brief in het Engels
Hallo mensen!
Ik ben op zoek naar een buitenlandse voetbalclub, wat ik al eerder heb gemeld in een bericht.
Het lijkt mij heel handig om een engelse brief rond te sturen naar verschillende profclubs in Amerika.
Het enige probleem is dat ik geen perfecte engelse brief kan maken. Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn die mij willen helpen met een engelse brief.
Bij voorbaat dank.
Gilles Groot
Ik ben op zoek naar een buitenlandse voetbalclub, wat ik al eerder heb gemeld in een bericht.
Het lijkt mij heel handig om een engelse brief rond te sturen naar verschillende profclubs in Amerika.
Het enige probleem is dat ik geen perfecte engelse brief kan maken. Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn die mij willen helpen met een engelse brief.
Bij voorbaat dank.
Gilles Groot
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Brief in het Engels
Als student lijkt me dat nu eens een heel goede vraag voor je leerkracht Engels. Als jij eerst de brief opstelt, dan kan die man/vrouw het corrigeren, en gericht commentaar geven aan je. Daar leer je van!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ja, dat zou ik wel willen doen, maar het is nu vakantie in Nederland. Dus ik kan het helaas niet aan een docent vragen.kastelke schreef:Als student lijkt me dat nu eens een heel goede vraag voor je leerkracht Engels. Als jij eerst de brief opstelt, dan kan die man/vrouw het corrigeren, en gericht commentaar geven aan je. Daar leer je van!
Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
sure, happy to help, stuur me een pm.