Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1ste maal op verlof in florida
1ste maal op verlof in florida
op 15/05 vertrekken we richting usa (florida) op verlof, daar dit den eerste keer is dat we naar daar gaan heb ik een paar vraagjes.
1. Wat moet men gezien hebben in florida of hebben mensen aanraders om iets te bezoeken.(1 kind 8jaar)
2. we brengen ook bezoek aan en familielid en die vroeg om bier mee te brengen. Weet der iemand hoeveel je mag mee doen naar amerika?Alsook sigareten.
3.ik heb al gelezen ivm electro mee te brengen van amerika naar hier maar hoe zit dat met pc (laptops).
alvast bedankt voor de info
1. Wat moet men gezien hebben in florida of hebben mensen aanraders om iets te bezoeken.(1 kind 8jaar)
2. we brengen ook bezoek aan en familielid en die vroeg om bier mee te brengen. Weet der iemand hoeveel je mag mee doen naar amerika?Alsook sigareten.
3.ik heb al gelezen ivm electro mee te brengen van amerika naar hier maar hoe zit dat met pc (laptops).
alvast bedankt voor de info
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 11168 Weergaves
-
Laatste bericht door Stan.Gobien
-