Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zwanger en helikoptervlucht?
Zwanger en helikoptervlucht?
Goedemiddag allemaal!
15 juni vertrekken mijn vriend en ik voor een drieweekse reis naar de USA. Nu weet ik sinds een paar weken dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Als wij vertrekken ben ik ongeveer 12 weken. Nu hebben wij al een helikoptervlucht boven de Grand Canyon geboekt via Papillon, maar ik begin nu te twijfelen of dit wel mag i.v.m. veiligheidseisen. Ik kan er niks over vinden op de site van Papillon, dus misschien weet iemand het hier.
Bedankt alvast!
Groetjes Vista
15 juni vertrekken mijn vriend en ik voor een drieweekse reis naar de USA. Nu weet ik sinds een paar weken dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Als wij vertrekken ben ik ongeveer 12 weken. Nu hebben wij al een helikoptervlucht boven de Grand Canyon geboekt via Papillon, maar ik begin nu te twijfelen of dit wel mag i.v.m. veiligheidseisen. Ik kan er niks over vinden op de site van Papillon, dus misschien weet iemand het hier.
Bedankt alvast!
Groetjes Vista
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Zwanger en helikoptervlucht?
Ik denk niet dat dat een probleem is, je mag toch ook nog vliegen en in een attractiepark. Dus ik denk dat dit ook wel zal mogen. (Ben wel geen dokter, maar uiteindelijk zit je toch redelijk stevig in een helicopter)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2131 Weergaves
-
Laatste bericht door Somarits