Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
poststempel op brieven KCC
poststempel op brieven KCC
Ik heb echter wel een logistieke vraag en als mijn analyses kloppen dan zit de werkelijkheid hem zo.
Ik heb een aantal van de enveloppen van de NL bekeken en het valt mij op dat het postkenmerk lokaal is. Dit doet mij vermoeden dat de KCC computer inderdaad de selectie doet, maar dat de ambassade in het land ter plekke de verdere afhandeling doet. M.a.w. de brieven lijken via diplomatieke post verstuurd te worden om vervolgens lokaal aangeboden te worden bij de nationale postdiensten.
Dit kan ook verklaren waarom landen als Nepal een publicatie doen in plaats een postzending. Als je de infrastructuur daarvoor niet hebt.....?
Kan iemand (de winnaars van dit en vorige jaar) bevestigen dat de KCC NL een postkenmerk van TNTPost hebben?
Ik heb een aantal van de enveloppen van de NL bekeken en het valt mij op dat het postkenmerk lokaal is. Dit doet mij vermoeden dat de KCC computer inderdaad de selectie doet, maar dat de ambassade in het land ter plekke de verdere afhandeling doet. M.a.w. de brieven lijken via diplomatieke post verstuurd te worden om vervolgens lokaal aangeboden te worden bij de nationale postdiensten.
Dit kan ook verklaren waarom landen als Nepal een publicatie doen in plaats een postzending. Als je de infrastructuur daarvoor niet hebt.....?
Kan iemand (de winnaars van dit en vorige jaar) bevestigen dat de KCC NL een postkenmerk van TNTPost hebben?
Re: poststempel op brieven KCC
Als je witte enveloppe uit Kentucky bedoeld, die heeft gewoon een Ameikaanse stempel. De tweede brief en dat waren er twee bij ons, de een kwam uit Amerika, de ander uit Nederland. Er zat eigenlijk gedeeltelijk het zelfde in bij de Nederlandse brief, een gedeelte voor de huisarts.
Hoop dat je er wat aan hebt?
Kiyu
Hoop dat je er wat aan hebt?
Kiyu
hehe
mijne kwam uit zweden ....

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is dat jouw nationaliteit?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
@lwk:
Huh? Poststempel uit Zweden? Bizarre logistiek dan?
Kunnen de deelnemers van de vorige loterijen het een en ander verder bevestigen?
FoobsZ
Huh? Poststempel uit Zweden? Bizarre logistiek dan?
Kunnen de deelnemers van de vorige loterijen het een en ander verder bevestigen?
FoobsZ
Ik hoorde ook al zoiets op een internationaal forum! Iemand uit Finland die een brief had gekregen met een poststempel uit Zweden. Geen verklaring voor.
Als het hetzelfde werkt als bij de K visums en dergelijke, dus degene die eerst in de VS toestemming moeten krijgen, dan heb je kans dat ze eerst naar het NVC (national visa center) gestuurd worden, die verzorgt (althans voor de K visums en dergelijke) de verzending naar de Ambassades en Consulaten en die versturen het dan weer verder naar de mensen zelf.. kan zijn dat dit hetzelfde werkt maar dat men verkeerde ambassades gebruikt heeft ofzo?
- Bandido
- Amerika-expert
Bij kwam "de brief" gewoon rechtstreeks uit Kentucky. Maar de tweede brief kwam dubbel: een keer uit de VS en de andere vanaf het Consulaat in A'dam. Met twee keer dezelfde documenten erin.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Bij ons kwamen ze beiden uit de VS.
Dat was meteen ook de reden waarom we naar beirut mochten voor doktersonderzoek....
Bart1
Dat was meteen ook de reden waarom we naar beirut mochten voor doktersonderzoek....
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;