Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkeren bij metrostation in de buurt van North Bergen (NJ)
Parkeren bij metrostation in de buurt van North Bergen (NJ)
Weet iemand of je bij een metrostation in de buurt van North Bergen kunt parkeren en wat dat dan ongeveer kost per dag. Wij blijven namelijk 3 nachten in een motel in North Bergen (New Jersey) en willen dan met de metro naar New York. Hopelijk heeft iemand informatie. Alvast bedankt!
-
Bennogr
- Amerika-expert
Re: Parkeren bij metrostation in de buurt van North Bergen (NJ)
Er zijn helaas geen metrostations in North New Jersey (tenminste niet langs Route 4, waar ik een jaar of 10 in Teaneck gewoond heb.
Helaas is dat door Robert Moses tegengehouden (de man had een auto met chauffeur en kon zich niet voorstellen dat niet iedereen dat had). Er is wel een plan geweest om de metro over het onderdek van de George Washington Bridge te leggen (en er is nog het begin van een tunnel te zien ergens aan de Upper West Side), maar dat is er nooit van gekomen.
Er zijn wel Park-and-Ride parkeerplaatsen op verschillende plekken langs de NJ Turnpike in Noord NJ. Parkeren is volgens mij daar gratis, je betaalt alleen voor de bus. Of je moet Journal Square in Newark (?) bedoelen, daar is een parkerplaats, maar de recente prijzen weet ik niet. Vraag bij het hotel, of ga zoeken op NJ Transit.
Parkeerplaatsen langs de PATH trein moeten er ook zijn. Zie daar.
Helaas is dat door Robert Moses tegengehouden (de man had een auto met chauffeur en kon zich niet voorstellen dat niet iedereen dat had). Er is wel een plan geweest om de metro over het onderdek van de George Washington Bridge te leggen (en er is nog het begin van een tunnel te zien ergens aan de Upper West Side), maar dat is er nooit van gekomen.
Er zijn wel Park-and-Ride parkeerplaatsen op verschillende plekken langs de NJ Turnpike in Noord NJ. Parkeren is volgens mij daar gratis, je betaalt alleen voor de bus. Of je moet Journal Square in Newark (?) bedoelen, daar is een parkerplaats, maar de recente prijzen weet ik niet. Vraag bij het hotel, of ga zoeken op NJ Transit.
Parkeerplaatsen langs de PATH trein moeten er ook zijn. Zie daar.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
ludwig
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Bij het Path station Pavonia Newport ( rechtstreekse verbindingen met 33rd street en WTC) is een mall (Newport mall) Hierachter is een supermarkt waar je gratis kunt parkeren. Dan is het hooguit 5 minuten lopen naar het station. Wij hebben daar de afgelopen week in het Westin geslapen en hebben veelvuldig gebruik gemaakt van de path verbinding (www.panynj.info/path) Kost $1.75 en is gewoon te betalen met een metrocard.
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Die park&ride plaatsen die Benno noemde werken erg goed. Binnen no time ben je met de bus op Port Authority 42 street. 5 minuutjes lopen van Times Square. Ik weet niet in welk hotel je verblijft, wij zaten in de Comfort Suites ergens op de Tonnelle Ave. en dit was volgens het hotel de snelste manier om op Manhattan te komen.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl