Tja erg mooi en herkenbaar en ik leer er ook nog wat van.
Nadeel is dat je soms de tijd vergeet en zit je om 2 uur s'nachts nog te kijken

Ben ik de enige of zijn er meerderen hier?
Hoi Bart,Bart40 schreef:Ben ik de enige of zijn er meerderen hier?
Ruim 25 jaar gebruik ik mijn Canon AE-1, een 35 mm-spiegelreflexfotocamera met als standaard een 50 mm 1:1.8 objectief. Voor deze camera heb ik tevens een 35-70 mm zoomobjectief 1:4 en een 75-150 mm zoomobjectief 1:3.8. Het meest gebruik ik het 35-70 mm objectief.Bart40 schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de apparatuur die men gebruikt.
Wendy, dat is inderdaad een gegeven dat ik een beetje frustrerend vind: je bent op reis, komt daar iets tegen dat je erg 'pakt', je legt het op foto vast in de hoop dat je zo dat speciale, bijzondere moment kunt bijhouden.wendyjol schreef:Helemaal eens met Marjon. Ik had ook al die foto's gezien en mijn ouders zeiden ook al dat we niet meer heen hoefde.
Het is door het foto's kijken wel zo, dat je denkt: hé komt me bekend voor, maar in het echt is het zoveel mooier!!!
Hoi Jacqueline,Jasmino schreef:Mijn oog is tot nu toe gevallen op de Nikon D70, maar het liefst wil ik een nog professioneler camera. Het wordt in elk geval niet de Canon EOS 300D, want die heeft een heel slechte lens en een slechte prijs-kwaliteit verhouding. (De Canon EOS 350D zal wel de opvolger zijn, denk ik.....) De nikon D70 is momenteel toch wel een van de betere camera's, als ik de revieuws op internet moet geloven. Vooral de lens schijnt erg goed te zijn, en ook de verhouding prijs-kwaliteit. Je kunt namelijk een set kopen van een body met 2 lensen, een 18-70 en een tot 300mm. Je hebt dan gelijk een groothoeklens, en een flinke telelens, die beiden van heel goede kwaliteit zijn. Maar de Fuji S2 staat ook op mijn verlanglijstje, en die is toch wat duurder. Hier kun je dan ook de nikon lenzen op gebruiken, maar de mogelijkheden zijn wat uitgebreider.
vertel jij, dat jij een camera hebt gekocht. Ik ben heel nieuwsgierig welke het geworden is?Jasmino schreef: 32. Tell us some more about yourself - Ik heb teveel hobbies en te weinig tijd! Ik houd erg van fotograferen (heb pas een digitale spiegelreflex gekocht!), en …
Hoi Marco,markro schreef:Hoi Jacqueline,Jasmino schreef:Mijn oog is tot nu toe gevallen op de Nikon D70, maar het liefst wil ik een nog professioneler camera. Het wordt in elk geval niet de Canon EOS 300D, want die heeft een heel slechte lens en een slechte prijs-kwaliteit verhouding. (De Canon EOS 350D zal wel de opvolger zijn, denk ik.....) De nikon D70 is momenteel toch wel een van de betere camera's, als ik de revieuws op internet moet geloven. Vooral de lens schijnt erg goed te zijn, en ook de verhouding prijs-kwaliteit. Je kunt namelijk een set kopen van een body met 2 lensen, een 18-70 en een tot 300mm. Je hebt dan gelijk een groothoeklens, en een flinke telelens, die beiden van heel goede kwaliteit zijn. Maar de Fuji S2 staat ook op mijn verlanglijstje, en die is toch wat duurder. Hier kun je dan ook de nikon lenzen op gebruiken, maar de mogelijkheden zijn wat uitgebreider.
In dit bericht http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ght=#33437vertel jij, dat jij een camera hebt gekocht. Ik ben heel nieuwsgierig welke het geworden is?Jasmino schreef: 32. Tell us some more about yourself - Ik heb teveel hobbies en te weinig tijd! Ik houd erg van fotograferen (heb pas een digitale spiegelreflex gekocht!), en …
Groet, Marco.
Dank voor jouw antwoord Jacqueline.Jasmino schreef:Inderdaad heb ik een paar weken geleden een nieuwe digitale spiegelreflex gekocht. Ik heb er heel lang over gedaan om een keuze te maken en de uitkomst is behoorlijk verrassend: het is de Canon EOS 350D geworden........ Ik heb er heel lang tegenaan gehikt, omdat ik helemaal geen fan was van Canon, en vooral niet van de EOS 300.
Ik heb niet de set gekocht, maar alleen de body, met 2 Sigma lenzen erbij (28-300mm en 12-24mm). Daarnaast heb ik ook een extra handgrip gekocht, om de camera wat stabieler te houden met de lenzen erop.
Ik heb me opgegeven voor een cursus voor gevorderden om ook meer gebruik te leren maken van de techniek van de camera, en ook een eigen stijl te ontwikkelen.
Mooie set lensen. Zoom en breed.. Wat wil je nog meerJasmino schreef:Ik heb niet de set gekocht, maar alleen de body, met 2 Sigma lenzen erbij (28-300mm en 12-24mm). Daarnaast heb ik ook een extra handgrip gekocht, om de camera wat stabieler te houden met de lenzen erop.
Hoi Njit,Njit schreef:Mooie set lensen. Zoom en breed.. Wat wil je nog meer
Hoe moet ik me zo'n grip voorstellen? Wordt het dan niet een groot geheel??