Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stumptown Bakkie

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Bramster
Amerika-expert

Stumptown Bakkie

Bericht door Bramster »

Kent iemand de zeer kleine keten Stumptown ? Ik hoor daar af en toe goede berichten over.

Nu Starbucks overgaat op ontbijtjes en oploskoffie en McD ook Baristas in dienst heeft neemt wellicht Stumptown de exclusivieteit die Starbucks ooit had (voordat ze net als Walgreens op elke straathoek zaten) over ? Of .................... ?

Bramster
Bandido
Amerika-expert

Re: Stumptown Bakkie

Bericht door Bandido »

Nee, ik ken het niet. Maar ik weet dat er steeds meer kleinere zaken bij komen die ook lekkere koffie verkopen om mee te nemen. En als we het hebben over ketens, dan ga ik altijd graag naar Caribou.

Edit: ik ontdek net waarom ik het niet ken; ze hebben maar vier zaken en die zijn allemaal in Oregon/Washington. Geen verrassing, want door de Scandinavische immigranten zijn dat daar de grootste koffieleuten van de VS. :D
"Keep Georgia On Your Mind"
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Ja, ze maken heel goede koffie.Veel beter dan Starbucks en als je daar een pound cofeebeans koop ,krijg je een gratis bakkie
Jammergenoeg zijn ze niet dichtbij in de buurt waar ik woon.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Volgens hun website zitten ze alleen in Portland en Seattle.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer