Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreizen met F-1 studentenvisum?
Rondreizen met F-1 studentenvisum?
Ik sta op het punt me in te schrijven voor een cursus van enkele weken aan een New Yorkse talenschool. Hiervoor heb ik een F-1 studentenvisum nodig. Ik ga er van uit dat het verkrijgen van die visum geen probleem zal vormen. Maar na die vier weken New York zou ik nog erg graag een weekje doorbrengen in Florida. Is dit mogelijk? Mag ik nog een tijdje rondreizen met een F-1 visum?
En nog een klein bijkomend vraagje: waar kan ik het best een ticket voor een one way binnenlandse vlucht (Newark -> Orlando of Daytona) reserveren? Direct bij de vliegtuigmaatschappij zelf of via één van de "airline partners" (bv SN Brussels voor American Airlines)? Gaat dit ook via een reisbureau in België?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Elke
En nog een klein bijkomend vraagje: waar kan ik het best een ticket voor een one way binnenlandse vlucht (Newark -> Orlando of Daytona) reserveren? Direct bij de vliegtuigmaatschappij zelf of via één van de "airline partners" (bv SN Brussels voor American Airlines)? Gaat dit ook via een reisbureau in België?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Elke