Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verhuizen door je werkgever
-
Rogier21
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Verhuizen door je werkgever
Hallo allemaal!
Ik ben een net afgestuurde maritiem officier MBO, in de zeevaart dus. Ik werk nu bij de Holland America Line, een nederlandse/amerikaanse maatschappij dus ik heb eigenlijk al werk in de USA.
Nu heb ik nogsteeds een droom om daar de politie training te gaan doen, alleen ze stellen 1 belangrijke eis:
"Candidates must be a United States citizen on or before the day of hire."
En dat gaat zover ik weet niet werken. Is het mogelijk dat ik nog een tijdje door blijf varen maar wel in Amerika ingeschreven sta zodat ik na 5 jaar een us passport krijg of ligt het iets gecompliceerder?
Gr, Rogier
Ik ben een net afgestuurde maritiem officier MBO, in de zeevaart dus. Ik werk nu bij de Holland America Line, een nederlandse/amerikaanse maatschappij dus ik heb eigenlijk al werk in de USA.
Nu heb ik nogsteeds een droom om daar de politie training te gaan doen, alleen ze stellen 1 belangrijke eis:
"Candidates must be a United States citizen on or before the day of hire."
En dat gaat zover ik weet niet werken. Is het mogelijk dat ik nog een tijdje door blijf varen maar wel in Amerika ingeschreven sta zodat ik na 5 jaar een us passport krijg of ligt het iets gecompliceerder?
Gr, Rogier
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Die vlieger gaat niet op. Je zult dan namelijk allereerst een permanente verblijfsvergunning (green card) moeten hebben en op basis daarvan 5 jaar in Amerika moeten wonen (de teller gaat pas lopen wanneer je de green card krijgt). Tijdelijke werkvergunningen of wat dan ook helpen je daarbij dus niet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 8671 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 13 Reacties