Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Terug naar de USA 2009 -
-
- Amerika-ontdekker
Terug naar de USA 2009 -
Hier reeds een eerste planning voor onze volgende trip naar het westen van de States.
11/07-Vertrek Brussel-Los Angeles
12/07-LA-Las Vegas
13/07-Las Vegas-Death Valley
14/07 Las Vegas-Zion Parc-Kanab
15/07-Kanab-Bryce Canyon-Page
16/07-Page-Antalope canyon-Glen Canyon Dam
17/07-Page-Monument Valley-Gooseneck SP-Moki Dugway-Moab
18/07-Moab-Arches Parc-Death Horse State Parc_Moab
19/07-Moab-Gallup
20/07-Gallup-Flagstaff
21/07-Flagstaff-Grand Canyon-Flagstaff
22/07Flagstaff-Williams-Flagstaff-Phoenix
23/07-Phoenix-Scottsdale-Rawhide-Phoenix
24/07-Phoenix-Yuma-San Diego
25/07-San Diego-Seaworld
26/07-San Diego-La
27/07-LA-Hollywood-Beverly Hills
28/07-LA-Santa Monica-Venice
29/07-????
30/07-LA-Brussel
We hebben dus nog een dagje reserve, heeft er iemand een tip of opmerking waar we zouden kunnen aanpassen?
Greetings-SuzyQ
11/07-Vertrek Brussel-Los Angeles
12/07-LA-Las Vegas
13/07-Las Vegas-Death Valley
16/07-Page-Antalope canyon-Glen Canyon Dam
19/07-Moab-Gallup
20/07-Gallup-Flagstaff
21/07-Flagstaff-Grand Canyon-Flagstaff
24/07-Phoenix-Yuma-San Diego
25/07-San Diego-Seaworld
26/07-San Diego-La
27/07-LA-Hollywood-Beverly Hills
28/07-LA-Santa Monica-Venice
29/07-????
30/07-LA-Brussel
We hebben dus nog een dagje reserve, heeft er iemand een tip of opmerking waar we zouden kunnen aanpassen?
Greetings-SuzyQ
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Terug naar de USA 2009 -
Hallo SuzyQ,
Je gaat erg snel langs sommige plaatsen, zijn er dingen op deze route die je al gezien hebt?
Ik begrijp niet waarom je naar LA vliegt en dan de volgende dag meteeen naar Las Vegas rijdt, dan kun je toch beter naar Las vegas vliegen?
Wil je wel op LA vliegen dan zou ik Death Valley onderweg naar LAs Vegas doen, en dan bij voorkeur daar een overnachting plannen.
Waarom Kanab? Je kunt prima bij Zion overnachten, geeft je wat meer tijd voor het park.
De route via Gallup ken ik niet, is het niet mooier om van Bryce naar Moab te gaan en dan via Monument Valley en Page naar de Grand Canyon?
Of overnacht de tweede nacht niet in Page maar in Monument Valley, erg mooi met de zonsondergang, en het geeft je meer tijd voor de route naar Moab.
Jammer om de GC vanuit Flagstaff te doen, er zijn mooie en betaalbare lodges in het park en aan de rim. En waarom nog de lus Flagstaff - Williams - Flagstaff? In plaats van Phoenix zou je ook voor de route via sedona kunnen kiezen.
De extra dag zou ik voor Zion/Bryce of voor Moab gebruiken.
Marianne
Je gaat erg snel langs sommige plaatsen, zijn er dingen op deze route die je al gezien hebt?
Ik begrijp niet waarom je naar LA vliegt en dan de volgende dag meteeen naar Las Vegas rijdt, dan kun je toch beter naar Las vegas vliegen?
Wil je wel op LA vliegen dan zou ik Death Valley onderweg naar LAs Vegas doen, en dan bij voorkeur daar een overnachting plannen.
Waarom Kanab? Je kunt prima bij Zion overnachten, geeft je wat meer tijd voor het park.
De route via Gallup ken ik niet, is het niet mooier om van Bryce naar Moab te gaan en dan via Monument Valley en Page naar de Grand Canyon?
Of overnacht de tweede nacht niet in Page maar in Monument Valley, erg mooi met de zonsondergang, en het geeft je meer tijd voor de route naar Moab.
Jammer om de GC vanuit Flagstaff te doen, er zijn mooie en betaalbare lodges in het park en aan de rim. En waarom nog de lus Flagstaff - Williams - Flagstaff? In plaats van Phoenix zou je ook voor de route via sedona kunnen kiezen.
De extra dag zou ik voor Zion/Bryce of voor Moab gebruiken.
Marianne
Waarop wil je naar Gallup? En Rawhide in july zal wel erg warm zijn...
JaapSuzyQ schreef: 11/07-Vertrek Brussel-Los Angeles
12/07-LA-Las Vegas
Ik zou ook sterk overwegen om op Las Vegas te vliegen.
dat lijkt niet echt logisch; vooral de tweede dag rijd je het stuk Kanab - Bryce 2 x; Kanab kun je wel meenemen als je er eenmaal langs rijdt, zo bijzonder is het niet
dat is een lange dag, zeker als je ook nog de Valley Drive in Monument Valley wilt doen; bij de Moki Dugway ligt ook nog de Valley of the Gods, een soort Monument Valley maar dan - bijna - zonder toeristen.
Vergeet je niet Canyonlands; ik zou proberen minimaal een dag langer in Moab te blijven
Zowel Phoenix als Scottsdale hebben niet echt veel te bieden aan een gemiddelde toerist; bedenk ook dat het er bloedje heet is !!!
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Hey Amerika liefhebbers,
Weet het klink raar, Flagstaff-Williams-Flagstaff, maar wil daar iets gaan kopen in een winkel waar we vorig jaar ook reeds waren.
kwestie van een collectie verder uit te breiden.
Hebben namelijk vorig jaar de Route 66 gedaan.
Kanab ligt toch tussen Zion en Bryce. Ik bekijk dat daar ook nog eens .
Verder dank aan alle reacties, houden er zeker rekening mee.
Hebben inderdaad veel twijfels bij Phoenix, maar willen toch ook iets zien van een soort Powwow, en onze eerste ervaring met indianen was in Rawhide.
Later ook al eens een echte Powwow bezocht in Canada.Zijn nu op zoek naar een in Juli in de States.
We gaan namelijk samen met mijn zus en haar man en voor hun is het de eerste keer naar de USA.
Greetings, SuzyQ
Weet het klink raar, Flagstaff-Williams-Flagstaff, maar wil daar iets gaan kopen in een winkel waar we vorig jaar ook reeds waren.
kwestie van een collectie verder uit te breiden.
Hebben namelijk vorig jaar de Route 66 gedaan.
Kanab ligt toch tussen Zion en Bryce. Ik bekijk dat daar ook nog eens .
Verder dank aan alle reacties, houden er zeker rekening mee.
Hebben inderdaad veel twijfels bij Phoenix, maar willen toch ook iets zien van een soort Powwow, en onze eerste ervaring met indianen was in Rawhide.
Later ook al eens een echte Powwow bezocht in Canada.Zijn nu op zoek naar een in Juli in de States.
We gaan namelijk samen met mijn zus en haar man en voor hun is het de eerste keer naar de USA.
Greetings, SuzyQ
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht