Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Carter NYC
-
- Amerika-ontdekker
Hotel Carter NYC
Ik heb al wat draadjes er over glezen maar ik had even een vraag, ik had ergens gelezen dat een kluis in de kamer staat. Want ik wil mss mijn laptop meenemen maar niet de hele tijd mee sjouwen en om het nou zo rond te laten lig in mijn kamer vind ik te ver gaan. Dus klopt dit?
Alvast bedankt
Anne
Alvast bedankt
Anne
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Hotel Carter NYC
Ik heb geen kluis gezien daar. Maar ik heb er ook niet naar gezocht.
Het hotel heeft een geweldige ligging!!! Echt super.
Verder hoop ik niet dat je bang bent voor muizen, want de kans is groot dat ze op je kamer zitten.
Ik heb geen positieve verhalen over dit hotel, behalve de ligging.
Het hotel heeft een geweldige ligging!!! Echt super.
Verder hoop ik niet dat je bang bent voor muizen, want de kans is groot dat ze op je kamer zitten.
Ik heb geen positieve verhalen over dit hotel, behalve de ligging.
-
- Amerika-ontdekker
ben er ook alleen om te slapen, naja ik moet ze nog bellen of de reservering wel door is gekomen, hoop dat ze met kunnen vertellen maar als iemand er ervaring mee heeft vind ik dat fijn om te weten...
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Weet je het zeker dat je daar wilt slapen? Het staat namelijk op nummer één op de lijst vanDirtiest Hotels in the United States! Zie deze press relaease:
http://www.tripadvisor.com/PressCenter- ... eases.html
Je argument mag dan wel zijn dat je er alleen maar slaapt, maar als je er vervolgens helemaal onder de beten zit van Bed Bugs, dan ben ik bang dat je er wel langer zit, dan alleen maar 's nachts. Kijk anders nog even op Tripadvisor en dan vooral naar de foto's.....
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
It's up to you!
PS: Sorry, maar ik heb geen antwoord op je vraag of er kluisjes zijn. Ik wilde je alleen maar waarschuwen!
http://www.tripadvisor.com/PressCenter- ... eases.html
Je argument mag dan wel zijn dat je er alleen maar slaapt, maar als je er vervolgens helemaal onder de beten zit van Bed Bugs, dan ben ik bang dat je er wel langer zit, dan alleen maar 's nachts. Kijk anders nog even op Tripadvisor en dan vooral naar de foto's.....
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
It's up to you!
PS: Sorry, maar ik heb geen antwoord op je vraag of er kluisjes zijn. Ik wilde je alleen maar waarschuwen!
-
- Amerika-ontdekker
mijn broer is er vorig jaar geweest en vond het zelf zwaar overdreven, het is niet perfect maar we doen het voor te slapen en locatie...
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Als je echt serieus naar de foto's kijkt op tripadvisor en dan nog zegt dat het allemaal overdreven is...

Dirty deeds ... you actually come out dirtier than when you went into the shower at Hotel Carter, in New York. Picture: Angelo Bergen

And a businesswoman found that she liked her room better in the dark. "If the curtains close, light is off, it's not that bad," she said.
Ik heb je alleen maar willen waarschuwen. Nu je weet dat dit hotel op nr. 1 staat op de ranglijst van dirtiest hotels in the USA en je hebt naar de foto's en reviews gekeken en nog ben je overtuigd dat het allemaal wel meevalt, dan rest mij niets anders dan je een prettig verblijf toe te wensen in Hotel Carter.
Voor degene die er nog meer over willen lezen:
Een report van de Inside Edition. Zij wilden weten of de verhalen echt zo erg waren....hieronder het resultaat:
http://www.insideedition.com/storyprint ... ortID=1291

Dirty deeds ... you actually come out dirtier than when you went into the shower at Hotel Carter, in New York. Picture: Angelo Bergen
And a businesswoman found that she liked her room better in the dark. "If the curtains close, light is off, it's not that bad," she said.
Ik heb je alleen maar willen waarschuwen. Nu je weet dat dit hotel op nr. 1 staat op de ranglijst van dirtiest hotels in the USA en je hebt naar de foto's en reviews gekeken en nog ben je overtuigd dat het allemaal wel meevalt, dan rest mij niets anders dan je een prettig verblijf toe te wensen in Hotel Carter.
Voor degene die er nog meer over willen lezen:
Een report van de Inside Edition. Zij wilden weten of de verhalen echt zo erg waren....hieronder het resultaat:
http://www.insideedition.com/storyprint ... ortID=1291
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, bij TripAdvisor redeneer ik toch altijd wel met "waar rook is, is vuur". Als 3 van de 10 comments negatief zijn, tja, dan kun je de gok nog wel eens wagen.
Als echter maar 3 (of minder) van de 10 comments positief zijn, dan zou ik me toch wel eens achter mijn oor krabben en mezelf vragen of ik daar wel naar toe wil gaan - zeker als er ook nog van zulke foto's bij staan.
En bij dat soort hotels heeft het dan ook weinig zin om om een andere kamer te vragen, aangezien ze allemaal wel zo zullen zijn.
Natuurlijk moet je ook kijken naar de soort klacht. Als mensen klagen over dunne dekens of harde kussens, tja, dat is m.i. geen reden om niet naar een hotel te gaan. Als er echter wordt geklaagd over knaagdierenkeutels in het bed, douches waar je smeriger uit komt dan je in gaat, vlekken in de bedden, afval en erger in de kamers, dan wist ik het toch wel, hoor - zelfs om alleen maar te overnachten zou geen haar op mijn hoofd erover denken om daar geld aan uit te geven.
Laat je ons weten hoe het is geweest?
Als echter maar 3 (of minder) van de 10 comments positief zijn, dan zou ik me toch wel eens achter mijn oor krabben en mezelf vragen of ik daar wel naar toe wil gaan - zeker als er ook nog van zulke foto's bij staan.
En bij dat soort hotels heeft het dan ook weinig zin om om een andere kamer te vragen, aangezien ze allemaal wel zo zullen zijn.
Natuurlijk moet je ook kijken naar de soort klacht. Als mensen klagen over dunne dekens of harde kussens, tja, dat is m.i. geen reden om niet naar een hotel te gaan. Als er echter wordt geklaagd over knaagdierenkeutels in het bed, douches waar je smeriger uit komt dan je in gaat, vlekken in de bedden, afval en erger in de kamers, dan wist ik het toch wel, hoor - zelfs om alleen maar te overnachten zou geen haar op mijn hoofd erover denken om daar geld aan uit te geven.
Laat je ons weten hoe het is geweest?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker
ga morgen weg,, maar aan de foto's te zien lijkt het op een hostel waar ik ooit in geslapen heb en dat heb ik ook overleefd (a)
maar als je een klein budget hebt moet je helaas wel en gelukkig hebben wij geen hoge standaarden, ben zelf een regelmatige hostel bezoeker...
maar als je een klein budget hebt moet je helaas wel en gelukkig hebben wij geen hoge standaarden, ben zelf een regelmatige hostel bezoeker...
- Bushmaster
- Amerika-expert
wel een spannend hotel toch,
http://www.newyorkology.com/archives/20 ... d_wrap.php
en eerlijk is eerlijk, het lijk was netje in plastic omwikkeld

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Maar toch bestaat dit hotel, met de bijbehorende verhalen, al jaren ..... 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dat klopt ja....en nog steeds denken mensen dat het wel mee zal vallen en boeken gewoon een kamer. En zo komt de ene slechte review na de andere op Tripadvisor binnen.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Bushmaster schreef:wel een spannend hotel toch,
Het is maar dat je het weetThe young woman's body was found under the bed in room 608.

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Precies - vraag dus vooral om room 608, heb je tenminste nog een aparte slaapplaats ook! 
"En onder ditzelfde bed hebben ze een keer een lijk gevonden!" - is weer eens wat anders dan een muis of een kakkerlak!

"En onder ditzelfde bed hebben ze een keer een lijk gevonden!" - is weer eens wat anders dan een muis of een kakkerlak!

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Wij hebben in 2002 met ons zessen 5 nachten geslapen in dit hotel en een supertijd gehad in New York, mede vanwege de geweldige ligging van dit hotel en de prijs (toen 125 dollar per nacht voor ons zessen in twee aangrenzende kamers). Je kon ook vanuit de lobby naar de buurwinkel voor heerlijke broodjes, zoetigheden, koffie, thee etc. Maar dan heb je de sterke punten ook echt wel gehad.
We hebben toen gelukkig geen ongedierte aangetroffen, maar de kamer was absoluut niet schoon toen we aankwamen. We hebben ze eerst de kamers laten stofzuigen en schoonmaken en gevraagd om handoeken (die lagen er niet). Dat hebben ze toen wel gedaan. Verder bleef de lift af en toe hangen. Gelukkig waren de bedden wel goed, dus we hebben er al met al toch goed geslapen. Maar in 2002 was het dus al niet al te best.
We hebben toen gelukkig geen ongedierte aangetroffen, maar de kamer was absoluut niet schoon toen we aankwamen. We hebben ze eerst de kamers laten stofzuigen en schoonmaken en gevraagd om handoeken (die lagen er niet). Dat hebben ze toen wel gedaan. Verder bleef de lift af en toe hangen. Gelukkig waren de bedden wel goed, dus we hebben er al met al toch goed geslapen. Maar in 2002 was het dus al niet al te best.
Als je een betaalbaar hotel zoekt in NY en een goed, kies dan voor het Wingate at Wyndham. Zakenhotel, dus ook een kluis voor je laptop : zie quote van de hotelsite.
In-Room Safe (can accommodate notebook computer) Alleen maar lovende recensies gelezen tot nog toe.
Wij waren voor 6 nachten plus verzekering en vliegreis (wel zo handig) nog geen 2400 euro voor 2 personen kwijt. Inclusief hot breakfast en een krant en moderne kamers, wat wil je nog meer. We zitten in het blok tegenover Macy's dus een superlocatie.
In-Room Safe (can accommodate notebook computer) Alleen maar lovende recensies gelezen tot nog toe.
Wij waren voor 6 nachten plus verzekering en vliegreis (wel zo handig) nog geen 2400 euro voor 2 personen kwijt. Inclusief hot breakfast en een krant en moderne kamers, wat wil je nog meer. We zitten in het blok tegenover Macy's dus een superlocatie.
Groetjes, Nel
Het hotel ziet er wel in orde uit, maar budgetvriendelijk vind ik 't niet.Girl_2004 schreef:Als je een betaalbaar hotel zoekt in NY en een goed, kies dan voor het Wingate at Wyndham. Zakenhotel, dus ook een kluis voor je laptop : zie quote van de hotelsite.

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar wat heb je nu per nacht betaald in het hotel? Daar gaat het immers om... 2400 inclusief vliegreis zegt natuurlijk niet zo heel veel over de kosten van het hotel...Girl_2004 schreef:Wij waren voor 6 nachten plus verzekering en vliegreis (wel zo handig) nog geen 2400 euro voor 2 personen kwijt.

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou never nooit naar een hotel gaan dat op Tripadvisor anderhalf bolletje scoort. Als ik die foto's zie.... 

Hoi Dent0 : dit was een citytrip alles inclusief, behalve de verzekering, met als eindtotaal € 2380.Dento schreef:Maar wat heb je nu per nacht betaald in het hotel? Daar gaat het immers om... 2400 inclusief vliegreis zegt natuurlijk niet zo heel veel over de kosten van het hotel...Girl_2004 schreef:Wij waren voor 6 nachten plus verzekering en vliegreis (wel zo handig) nog geen 2400 euro voor 2 personen kwijt.
Groetjes, Nel
- Bushmaster
- Amerika-expert
Milford Plaza, en dan "Milford club room" nemen, ligt om de hoek bij Carter.nienna schreef:Het hotel ziet er wel in orde uit, maar budgetvriendelijk vind ik 't niet.Er moet toch iets beters (goedkopers) te vinden zijn dat nog een beetje deftig is? Of is dat echt compleet onmogelijk?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht