ik kwam dit filmpje tegen met een mooie comiplaties van de rollercoasters
in 6 flags, met een lekker muziekje eronder.
Leuk om een indruk op te doen als je van 8banen houdt en er wellicht een
bezoek wilt brengen. Voor mij werkt het in elk geval voorpretverhogend
zijn er hier mensen die het in hun trip hebben gepland/ervaring al ermee hebben?
ik voor 6flags trouwens niet van die 'voordring' pasjes vinden als universal studios
heeft helaas. wordt gewoon lang wachten overal dan?
is bezig met plannen om dit jaar voor het 1st naar west USA te gaan
De juiste naam is Six Flags Magic Mountain. Leuk park inderdaad. Ze hebben wel een reputatie wat betreft lange wachtrijen.
SFMM heeft ook voordring-pasjes. Zie hier: http://www.sixflags.com/magicMountain/t ... hpass.aspx
The Flash Passes are not available on X2 or Deja Vu
Zorg ervoor dat je als allereerste naar X2 gaat. Daarna loopt de wachtrij al snel op naar 4 uur! Je kan ook bij de Exit vragen of je als Single Rider mag. Beetje zielig kijken en zeggen dat je 'All the way from Holland' bent gekomen.
Op onze Homepage staat ook een verslag en foto's (2005).
Wat een gave achtbaan, die brede vrij in het begin, die aan allebei de kanten zo uitsteekt en zo recht omlaag gaat Lijkt me eng, maar wel zooooooo gaaf !!
Wij vonden het een leuk park (jammer dat 1 van ons niet in achtbanen durft)
Als je van achtbanen houd is dit HET park bij uitstek.
Je hebt allerlei soorten (1 waarin je staat, hangt (met je gezicht naar beneden), gewoon een houten achtbaan)
Echt super.
Groetjes Tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
Twee tickets voor de prijs van één -> op de site van six flags magic mountain zelf te bestellen en thuis te printen, mooie deal lijkt me...
Ik kijk er zelf ook erg naar uit, met name de X ....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.