Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ons reisverslag bijhouden?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Ons reisverslag bijhouden?

Bericht door Frederique »

Hallo allemaal,

Woensdag 20 augustus vliegen wij weer naar Amerika. Ook dit jaar gaan wij weer een verslag bijhouden, maar dan op een voor ons nieuwe manier. Wij proberen iedere dag een fotoverslag bij te houden via Romin-Frederique.mijnalbums.nl.

Wanneer je onze reis wilt volgen, geef dan je e-mail adres aan ons door (rominlankamp@orange.nl), je ontvangt dan een inlogcode, waarmee je toegang krijgt tot onze site.

Zodra er nieuwe foto's geplaatst worden, krijg je automatisch een berichtje.

Globale route: San Francisco, Wendover, Grand Teton, Yellowstone, Jackson, Moab, Monument Valley, Page, Zion, Las Vegas, Death Valley, Yosemite, San Francisco.

Groetjes,

Frédérique en Romin
Lees meer over onze drie reizen naar het westen van Amerika op rominenfrederique.spaces.live.com
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ons reisverslag bijhouden?

Bericht door Doockles »

Altijd fijn om mensen op reis te volgen! Zeker als het foto's zijn, zo heb je direct een idee hoe mooi het daar wel niet is :-). Zeker in Grand Teton en Yellowstone ben ik wel geïntereseerd ;-).

Veel plezier!!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Leuk om jullie zo te kunnen volgen..
Ik heb dit jaar ook voor het eerst een verslag via de fotosite gedaan. Ik dacht dat dat minder tijd zou kosten en makkelijker was dan een gewoon verslag. Maar ik heb gemerkt dat het toch wel lastig was.
Wij hadden (vooral in Canada) vaak geen internet verbinding of regelmatig een heel langzame verbinding. Dan duurde het vaak heel lang om de foto's op te laden. Soms wel 10 minuten voor één foto. Vandaar dat ik de laatste week nog niet heb kunnen doen, ik had geen zin meer om er zoveel energie in te steken. Die doe ik deze week thuis wel.
Zorg dus als het mogelijk is dat je hotels neemt met een high speed internet verbinding.
Verder wil ik jullie natuurlijk graag volgen, ik stuur je een mailtje.

Veel plezier.

Marjon
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Frederique en Romin,

Uiteraard wil ik ook graag een code om jullie live te kunnen volgen. Ik ben erg benieuwd hoe jullie het ervaren met een tentje te reizen door Amerika. Je bent beperkter in je mogelijkheden wat internet en stroom betreft als je met een tentje reist en ook zul je niet altijd zin en tijd hebben om je weblog bij te houden en/of foto's te plaatsen. Je moet het dan ook beslist niet als een "must" zien maar op de eerste plaats lekker genieten.

Ik wens jullie in elk geval een fijne vakantie en ik verheug me erop jullie toch een beetje te kunnen volgen. Aan het tentje zal het niet liggen hebben we al geconstateerd....... :D

Succes met alles!

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hoi Frederique,

Ik had je al laten weten op jullie lijstje te willen, maar ik zal voor de zekerheid nog een mailtje sturen :wink:

Groetjes,
Monique
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer