Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe laat inchecken cq vertrekken

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
essel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Hoe laat inchecken cq vertrekken

Bericht door essel »

Voor onze reis naar San Francisco vliegen we van Amsterdam-Heatrow (met BMI) en vervolgens met Virgin naar San Francisco. Nu heb ik onlangs de schiphol taxi vastgelegd, echter het tijdstip van vertrekken moet nog worden bevestigd. Wij wonen in het noorden van het land. Onze vlucht vertrekt om 7:45 en moeten dus 2 of 3 uur voortijdig aanwezig zijn. Voor vluchten binnen europa zou men 2 uur voor aanvang aanwezig moeten zijn, en voor intercontinale vluchten zou men 3 uur voor aanvang aanwezig moeten zijn. Nu zou ik zeggen dat de vlucht AMS-HTR geen intercontinale vlucht is en dat 2 uur toch wel genoeg moet zijn, of heb ik het mis. Als ik online incheck hoef ik alleen de bagage nog maar af te geven, hetgeen tot een half uur voor vertrek kan.

De afstand Marum - Schiphol moet 's nachts toch gemakkelijk te zijn doen binnen 2 uur (ik schat zelf 1:45). Dus wil ik er zijn om 5:45, zou ik moeten vertrekken om 3:45.

Kortom wat doen jullie in een dergelijk geval ????

Sjoerd
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Hoe laat inchecken cq vertrekken

Bericht door Rob »

Een hotel (met shuttlebus naar het vliegveld) boeken en lekker de avond er voor al richting schiphol gaan.
Zo doen wij het de laatste jaren en dat bevalt ons heel goed je hebt zo nog een goede nachtrust voordat je aan een erg lange reisdag begint.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Voor AMS-LHR is 2 uur van te voren voldoende, of inderdaad een hotelkamer van te voren reserveren. Er zijn rondom Schiphol diverse hotels met hotelshuttles, een paar goedkope hotels, het Etap (naast het Ibis) in Badhoevedorp of het A4-hotel (v.d. Valk) in Nieuw-Vennep.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Spaar jezelf de stress, je hoeft maar in een nachtelijke file terect te komen of stukken te krijgen. Ook wij sliepen afgelopen maand bij een Schipholhotel en waren heerlijk uitgerust voor vertrek!
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Ik zou zelf of een hotel boeken of gewoon om een uur of 1 vertrekken.
Lekker op je gemak naar Schiphol, want slapen doe je toch niet meer als je zo vroeg op moet.
Zelf hebben we dat probleem ook altijd.
Ik vraag me af waarom we eigenlijk altijd vanaf Schiphol vertrekken :banghead: :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer