Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Het is druk in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Het is druk in Amerika

Bericht door ned in MO »

Mijn schoonouders zijn eigenaar van de KOA in Grey Bull Wyoming vlak bij Yellowstone en zij vertelden vandaag dat ze dit jaar al meer Nederlanders op de camping gehad hebben dan in het hele jaar ervoor. Dankzij de lage dollar natuurlijk.
Of is het vanwege de campingkwaliteiten? Lees nieuwenoords verslag maar. Bij hun ging de service heel ver :mrgreen:
Om geen reclame te maken zal ik dan ook maar zeggen dat het waarschijnlijk de lage dollar is. :wink:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Het is druk in Amerika

Bericht door nieuwenoord »

ned in MO schreef:Mijn schoonouders zijn eigenaar van de KOA in Grey Bull Wyoming vlak bij Yellowstone en zij vertelden vandaag dat ze dit jaar al meer Nederlanders op de camping gehad hebben dan in het hele jaar ervoor. Dankzij de lage dollar natuurlijk.
Of is het vanwege de campingkwaliteiten? Lees nieuwenoords verslag maar. Bij hun ging de service heel ver :mrgreen:
Om geen reclame te maken zal ik dan ook maar zeggen dat het waarschijnlijk de lage dollar is. :wink:
Some people are more equal than others :mrgreen: Wij waren dan ook erg lief!! En wij komen uit Beesd, ook belangrijk.

Maar ze hebben inderdaad superservice en een fijne camping! Vooral het restaurant is bij ons zeer goed in de smaak gevallen. :P :P

Leuk dat je ons verslag leest, je mag best eens reageren als je zin hebt, vinden we leuk!
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Toevallig heb ik donderdag foto's gezien van een Nederlandse vriendin hier uit NC en die is ook bij hen op de camping geweest. Wat leuk dat dat jouw schoonouders zijn zeg, de wereld is maar klein.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik las dan ook dat jullie aardig de Beesd uit hebben gehangen :beerchug: :mrgreen:
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Albert »

Weet je schoonmoeder dat dan nog??

De mijne vergeet altijd alles van wat ik haar vertel. :lol:

Garoetjes Albertje Kretiek Himself
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen