Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Holland, Michigan

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Truckman
Amerikafan

Holland, Michigan

Bericht door Truckman »

Wij gaan deze reis het plaatsje Holland in Michigan bezoeken. Onze vraag;
Wie van jullie is er al eens geweest, en was het de moeite waard?
The USA...what else?
jvinch
Amerikakenner

Re: Holland, Michigan

Bericht door jvinch »

Volgens mij heb je erg veel Holland waar je woont - dus het lijkt me dat het leuker is je te concentreren op typisch Amerikaanse (of nieuwe) ervaringen?
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik heb hier nog een reisverslag uit 2001 waar we onder andere Holland Michigan aandeden.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Leuk dorpje. Kijk eens rond in dat Dutch Village, de cliche's vliegen je tegemoet ;) Ik vond het lekker om na 2 maanden weer eens Zaanse Mayo te kunnen kopen. Verder is er rondom Holland vooral veel leuks. Ga eens naar Grand Haven en Saugatuck. Twee hele leuke plaatsjes!

In Holland moet je zeker even naar Hope College gaan kijken. En de 'main street'. Zit ook een heel leuk tentje om te ontbijten.. ben de naam even kwijt, maar goed als je de main street doorloopt vind je het vanzelf.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Truckman
Amerikafan

Bericht door Truckman »

jvinch schreef:Volgens mij heb je erg veel Holland waar je woont - dus het lijkt me dat het leuker is je te concentreren op typisch Amerikaanse (of nieuwe) ervaringen?
Oh, maar dat zullen we ook zéker doen! Maar we komen er langs het plaatsje, en waren ff nieuwsgierig! in ieder geval bedankt voor jullie reaktie's!
The USA...what else?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het is heus wel leuk om even in Holland te stoppen bij de Dutch Village. En ga dan ook naar de klompendans, want waar in Nederland tref je dat nog aan? ;) Spreek ook even Nederlands met de oudere mensen, die er werken, vinden ze prachtig en ze zullen vast proberen een woordje terug te spreken.
Heel Western Michigan vind ik overigens erg leuk (mijn schoonvader woont in North Muskegon. In Muskegon State Park vind je prachtige stranden langs Lake Michigan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Truckman
Amerikafan

Bericht door Truckman »

Gaan we zeker doen!
Hmm...iemand zei me dat er niet zoveel te doen was in het Noordoosten...dat schijnt dus pertinent niet waar te zijn!
The USA...what else?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Zoekt en gij zult vinden. Als je alles met avonturistische ogen ziet is er overal "wat te doen". Ik vind dat altijd zo'n dooddoener, het "Noordoosten" (waar Michigan niet eens echt toe behoort) omvat duizenden kilometers. Het zou hetzelfde zijn als zeggen, dat er in Noordoost Europa niets te beleven valt. Misschien voor sommigen niet, het hangt ervan af wat je zoekt, natuurlijk.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Wij hebben er op het Holland State Park aan lake Macatawa overnacht (omdat het op de route lag) en het was best grappig, maar om nu helemaal speciaal naar Holland te rijden ???
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie