Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Live Amerikaanse TV
- Bennyblanco
- Amerika-newbie
Live Amerikaanse TV
Hier een super service, waarbij men live meer dan 250 kanalen kan bekijken via direct tv, de service is wel iets aan den dure kant, maar de kwaliteit is geweldig, je kan een proefsessie van enkele uren aanvragen.
www.a2btv.com
Re: Live Amerikaanse TV
Het is echt bedoeld voor Amerikanen. Je moet sataliet tv nemen en dan streamen zij het door naar jou, via internet. Kost behoorlijk wat en je moet alleen al voor hun billing een US adres hebben. Dan ga ik er nog niet eens van uit dat de Sataliet provider niet vereist dat je een US resident bent..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Bennyblanco
- Amerika-newbie
Mwuah....ik ben lid van de service, adres regelen zij voor je, je koopt een slingbox, en deze verbinden ze met een Direct tv receiver welke je huurt, alles wordt door a2btv geregeld, ik geef toe, het is vrij duur, maar ik stream het beeld vanaf mijn mac naar een 50 inch plasma......en ik kijk US tv in geweldige kwaliteit, zelfs 6 kanalen HBO en bijna alle sport live!!
Wel cool zoiets maar giga duur.
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Of je vrienden in de US kopen een slingbox , sluiten hem aan en jij kijk gratis op je laptop of naar je grote scherm waar dan ook ter wereld.
Kost veel minder.
Wel afspreken dat je geen uitzendingen van hun TiVo delete
Kost veel minder.
Wel afspreken dat je geen uitzendingen van hun TiVo delete
- Bennyblanco
- Amerika-newbie
Tja, maar dan moet diegene wel een 2 mbit upstream hebben zoals bij a2btv, anders is de kwaliteit van het beeld ver te zoeken!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3040 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 12 Reacties