Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motel/hotel gezocht in Phoenix (en wallmart in de buurt?)
Motel/hotel gezocht in Phoenix (en wallmart in de buurt?)
Hallo,
Wij komen woensdag 28 mei aan in Phoenix en willen de volgende dag de Apache trail gaan rijden. Daarom leek het me handig om voor een overnachting in Phoenix te kijken naar een redelijk geprijsd hotel of motel wat een beetje al in de richting ligt, bijv. in Mesa. Heeft iemand nog een goede tip? Ik zie dat de Sleep Inn vaak wordt genoemd, maar deze ligt nog erg dicht bij het vliegveld.
Nog een vraagje extra bij deze post: iemand enig idee waar er een Wallmart zit op weg naar Apache trail? Moeten nog koelbox enzo aanschaffen tenslotte....
Wij komen woensdag 28 mei aan in Phoenix en willen de volgende dag de Apache trail gaan rijden. Daarom leek het me handig om voor een overnachting in Phoenix te kijken naar een redelijk geprijsd hotel of motel wat een beetje al in de richting ligt, bijv. in Mesa. Heeft iemand nog een goede tip? Ik zie dat de Sleep Inn vaak wordt genoemd, maar deze ligt nog erg dicht bij het vliegveld.
Nog een vraagje extra bij deze post: iemand enig idee waar er een Wallmart zit op weg naar Apache trail? Moeten nog koelbox enzo aanschaffen tenslotte....
Laatst gewijzigd door Yvoko op 18 mei 2008, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Motel/hotel gezocht in Phoenix
Ik heb zelf al twee keer in de best Western Inn of Tempe geslapen,redelijk dichtbij vliegveld,en makkelijk op de route naar de Apache Trail.
Zwembad(je),ontbijt,Denny's restaurant naast de deur,en je zit ook vlot in het centrum,mocht je dat nog willen s'avonds na de vlucht.
http://book.bestwestern.com/bestwestern ... Code=03133
Zwembad(je),ontbijt,Denny's restaurant naast de deur,en je zit ook vlot in het centrum,mocht je dat nog willen s'avonds na de vlucht.
http://book.bestwestern.com/bestwestern ... Code=03133
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Over minder dan 3 weken
zitten wij in de Days Inn Scottsdale. Ik heb er al vaker over geschreven op dit forum. Een fijn motel met ruime kamers, een prima ontbijt, zwembad en ook nog eens naast de Fashion Square Mall. Zelf heb ik er al 2x overnacht.
Ook is dit motel ideaal als je de volgende dag de Apache Trail wilt rijden. Doen wij nl. ook.
De prijs valt reuze mee. Wij betalen $ 56,13 (incl. tax).
Roland

Ook is dit motel ideaal als je de volgende dag de Apache Trail wilt rijden. Doen wij nl. ook.

De prijs valt reuze mee. Wij betalen $ 56,13 (incl. tax).
Roland
Wij zijn net terug en hebben prima geslapen in Days Inn Scottsdale. Een van de beste/prettigste hotels die we gehad hebben, de rest waren Best Western's en prachtige campgrounds.
Enneh..Roland, voor jullie schiet het nu ook al op. Voor jullie allebei vast een goede reis en fijne vakantie !
Wij genieten nog na bij het uitzoeken van 8 gb aan foto's.
Enneh..Roland, voor jullie schiet het nu ook al op. Voor jullie allebei vast een goede reis en fijne vakantie !
Wij genieten nog na bij het uitzoeken van 8 gb aan foto's.
Re: Motel/hotel gezocht in Phoenix (en wallmart in de buurt?)
De Days Inn Scottsdale voor 56,13 dollar gaat ons niet lukken geloof ik, als ik 't wil boeken dan kost 'ie 51 euro, oftewel 80 dollar... Misschien omdat ik beetje laat ben? Of heeft Coyote een geheime website waar goedkoop geboekt kan worden?
Ik denk wel dat dit 'm gaat worden, dat ie naast een shoppingmall ligt spreekt me namelijk wel aan!
Bedankt weer voor de tips, handig forum toch.
Ik denk wel dat dit 'm gaat worden, dat ie naast een shoppingmall ligt spreekt me namelijk wel aan!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Nee, ik heb geen website waar deze goedkoop geboekt kan worden. Ik heb ook even gekeken en jullie zitten denk ik net in een duurdere periode. Toch vind ik EUR 51 ook nog geen gekke prijs hoor. Een week later, als wij er zijn, kan ik 'm nog boeken voor USD 60. Wij hebben dit motel echter al in januari geboekt en vooraf betaald. Annuleren kan in ons geval dus niet meer. Is ook niet nodig omdat dit gewoon een perfect motel is voor de eerste nacht.Yvoko schreef:De Days Inn Scottsdale voor 56,13 dollar gaat ons niet lukken geloof ik, als ik 't wil boeken dan kost 'ie 51 euro, oftewel 80 dollar... Misschien omdat ik beetje laat ben? Of heeft Coyote een geheime website waar goedkoop geboekt kan worden?

Houd er wel rekening mee dat de shopping mall pas om 10.00 uur open gaat. Voor ons is dit te laat, wij willen vroeg op pad. Op dag van aankomst gaat dit voor ons ook niet meer lukken omdat we rond 20.00 uur op het vliegveld van Phoenix aankomen en de shopping mall om 21.00 uur sluit. Naar alle waarschijnlijkheid zijn we vroeg wakker de eerste ochtend zodat het dan dus ook niet lukt. Wij zijn dan ook van plan om vroeg te ontbijten bij het motel, naar de Wal Mart te gaan en dan aan onze rit naar Tucson (via de Apache Trail) te beginnen. De Wal Mart waar wij heen gaan is een Supercenter en zit op: 15355 N. Northsight Blvd. in Scottsdale, ong. 11 mijl bij het motel vandaan. Hier ben ik vaker geweest voor de eerste aankopen, zoals koelbox e.d.
Roland
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Nadeel daarvan is dat ze maar een heel beperkte food afdeling hebben maar dat speelt voornamelijk voor camperreizigers die hun koelkast willen vullen denk ik.Coyote schreef:Yvoko schreef:. Wij zijn dan ook van plan om vroeg te ontbijten bij het motel, naar de Wal Mart te gaan en dan aan onze rit naar Tucson (via de Apache Trail) te beginnen. De Wal Mart waar wij heen gaan is een Supercenter en zit op: 15355 N. Northsight Blvd. in Scottsdale, ong. 11 mijl bij het motel vandaan. Hier ben ik vaker geweest voor de eerste aankopen, zoals koelbox e.d.
Roland

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Vorig jaar in de Best Western Central Phoenix Inn & Suites gelogeerd, hotel was perfect in orde, centraal
gelegen en makkelijk bereikbaar. Het personeel was heel vriendelijk.
Van daaruit ook de Apache Trail gedaan. Hotel ligt vlakbij de Interstate 10, zo kan je naar Apache Junction
rijden en dan naar Apache Trail
Greetz Tom
gelegen en makkelijk bereikbaar. Het personeel was heel vriendelijk.
Van daaruit ook de Apache Trail gedaan. Hotel ligt vlakbij de Interstate 10, zo kan je naar Apache Junction
rijden en dan naar Apache Trail
Greetz Tom
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ook wij hebben overnacht in Days Inn in Scottsdale. Prima hotel met zwembad en Coco's naast de deur voor het ontbijt.
Marjon
Marjon
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Coco's? Is dat een restaurant? Het motel heeft ook een gratis (goed) ontbijt.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Klopt Coco's Restaurant & Bakery is een restaurant. En ligt direct naast Days Inn Fashion Squire. Ik heb er vorig jaar ook twee nachten geslapen. Is een prima motel. Ik heb een keer gegeten bij Coco's en heb er toen er Scampi-style Shrimp & Pasta gegeten. Echt heerlijk. Ook aan te raden is het italian restaurant Buca di Beppo aan North Scottsdale Road. Is wel een eindje lopen vanaf het motel, maar het is absoluut een aanrader en onderweg zijn er ook nog wat terrasjes waar je verkoeling kunt zoeken :beerchug: . Heb ik vorig jaar ook gedaan, het was echt bloedheet ook 's avonds nog.lelie schreef:Coco's? Is dat een restaurant? Het motel heeft ook een gratis (goed) ontbijt.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wij hebben vorig jaar via Priceline een goedkoop en prima hotel gekregen (geloof voor net boven de $40).
En er zijn 20 Wallmarts in Phoenix dus altijd wel een in de buurt zou ik zeggen.
Je zou kunnen bieden op een hotel in Tempe of Mesa (daar zitten ook beide een Wallmart Supercenter) en je zit dan meteen aan de goede kant van Phoenix.
Al maakt het niet echt veel uit want rijden in Phoenix was een makkie volgens ons.
Succes...
En er zijn 20 Wallmarts in Phoenix dus altijd wel een in de buurt zou ik zeggen.
Je zou kunnen bieden op een hotel in Tempe of Mesa (daar zitten ook beide een Wallmart Supercenter) en je zit dan meteen aan de goede kant van Phoenix.
Al maakt het niet echt veel uit want rijden in Phoenix was een makkie volgens ons.
Succes...
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Wij overnachten op 11/07 in Phoenix motel Hospitality Suites voor 55$ (incl tax en onbijt). Daags nadien doen we ook de Apache Trail....
Succes
Succes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1465 Weergaves
-
Laatste bericht door Thoomz