Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: infomap rondreis West-Amerika
Gezocht: infomap rondreis West-Amerika
Wij zoeken een infomap voor een rondreis door West-Amerika. Rondje LA-Laughlin-Grand Canyon-Bryce Canyon-Las Vegas-Sequoia-Yosemite-San Francisco-Pismo beach-LA. Zo'n routemap die je krijgt als je een standaard rondreis boekt bij een reisbureau (bv. Holland International) waarin alle leuke plekjes onderweg staan aangegeven. Mocht je zo'n map ongebruikt in de kast hebben staan, laat het ons dan weten. Wij zijn er erg mee geholpen!
Corine en Marco
Corine en Marco
Re: Gezocht: infomap rondreis West-Amerika
Google? Zoekfunctionaliteit op dit forum gebruiken?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
:dunno:Marco1959 schreef:Wij zoeken een infomap voor een rondreis door West-Amerika. Rondje LA-Laughlin-Grand Canyon-Bryce Canyon-Las Vegas-Sequoia-Yosemite-San Francisco-Pismo beach-LA. Zo'n routemap die je krijgt als je een standaard rondreis boekt bij een reisbureau (bv. Holland International) waarin alle leuke plekjes onderweg staan aangegeven. Mocht je zo'n map ongebruikt in de kast hebben staan, laat het ons dan weten. Wij zijn er erg mee geholpen!
Corine en Marco
Een enorm forum met een heleboel adviseurs en een berg aan tips die de informatie van een reisbureau overstijgen, en dan vragen ze zoiets.....
:dunno:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Corine en Marco,
Ik weet niet wat er allemaal in zo'n infomap staat, maar ik denk niet dat er iets in staat wat je hier op het forum niet te weten zou kunnen komen.
Als je hier aangeeft wat jullie route precies is en hoeveel tijd je overal hebt en wat je zoekt aan tips, zul je meer dan genoeg info krijgen.
Marianne
Ik weet niet wat er allemaal in zo'n infomap staat, maar ik denk niet dat er iets in staat wat je hier op het forum niet te weten zou kunnen komen.
Als je hier aangeeft wat jullie route precies is en hoeveel tijd je overal hebt en wat je zoekt aan tips, zul je meer dan genoeg info krijgen.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of de topicstarter al echt aan 't zoeken geweest is op het forum... Ik zag hun deze vraag ook al op een prikbord stellen...Jasmino schreef:Een enorm forum met een heleboel adviseurs en een berg aan tips die de informatie van een reisbureau overstijgen, en dan vragen ze zoiets.....
:dunno:
In ieder geval: wie zoekt die vindt! Er is daar in die streek toch al menigmaal rondgetrokken door forumleden, dus als ze op zoek zijn naar tips voor bezienswaardigheden (stond op dat prikbord), dan zullen ze die wel vinden, mits een kleine inspanning.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
En niet te vergeten, het aanschaffen van de blauwe Lannoo reisgids Californië en Zuidwest USA.
Ik heb voor mezelf zo'n overzichtje gemaakt (een infomap als je het zo wil noemen) met behulp van reisgidsen en mensen op het forum hier: reisroute + afstanden, overnachtingen (toch degene die wel al geboekt hebben), wat te zien onderweg, wat te zien ter plaatse, waar de auto ophalen... Maar ik kan me voorstellen dat dit voor iedereen helemaal anders is; iedereen heeft ten slotte andere interesses, andere routes enzoverder.
Verzamel dus een hoop info en maak zelf een soort roadbook, de voorpret van het reizen is ook erg leuk!! :beerchug:
Verzamel dus een hoop info en maak zelf een soort roadbook, de voorpret van het reizen is ook erg leuk!! :beerchug:
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
ik raad ook iedereen aan om zelf wat info op te zoeken... niets zo leuk als de vakantie voorbereiden :dance:
dit forum is hierbij een zéér grote hulp
maar ook volgende websites kan je eens nalezen: http://www.nps.gov/, http://www.ontdek-amerika.nl/ hier vind je echt bijna alles wat je nodig hebt
dit forum is hierbij een zéér grote hulp

maar ook volgende websites kan je eens nalezen: http://www.nps.gov/, http://www.ontdek-amerika.nl/ hier vind je echt bijna alles wat je nodig hebt

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties