Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
is het nodig extra verzekering af te sluiten voor camper
is het nodig extra verzekering af te sluiten voor camper
kan iemand mij vertellen of het verstandig is om me tegen eigen risico te verzekeren. wij hebben een camper geboekt bij roadbear via travelhome, en dat is incl vip verzekering maar nu zeggen ze bij travelhome dat het raadzaam is om extra te verzekeren tegen zaken die roadbear weer uitsluit, maar blijf je zo niet aan de gang? dit kost weer euro 16 per dag. met vriendelijke groet mark
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: is het nodig extra verzekering af te sluiten voor camper
In dit topic wordt hierover uitgebreid discussie gevoerd. Zowel de Zero Risk verzekering die Jan Doets biedt als de verzekering van de Europeesche die Tioga Tours en ook Travelhome aanbieden, worden wij besproken. Wij hebben het wél gedaan in elk geval, dit jaar al voor de derde keer.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... uropeesche
In dit topic wordt dit uitgebreid besproken. Weet zeker dat je dan geen vragen meer hebt. Wij hebben toch gekozen de SLI te laten zitten en te kiezen voor de uitgebreide verzekering (12,50) van de Europeesche.
In dit topic wordt dit uitgebreid besproken. Weet zeker dat je dan geen vragen meer hebt. Wij hebben toch gekozen de SLI te laten zitten en te kiezen voor de uitgebreide verzekering (12,50) van de Europeesche.

Jeetje Monique, denk ik eens even iemand snel te helpen, ben je me alweer voor 

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oeps Freek, sorry ... zal het nooit meer doen (denk ik).zimmer schreef:Jeetje Monique, denk ik eens even iemand snel te helpen, ben je me alweer voor

nou idd. geen vragen meer, het is toch niet echt weggegooid geld, het duurde even voordat het me allemaal duidelijk werd maar ene ed kon het duidelijk verwoorden. blijf het toch vreemd vinden dat travelhome pas na 4 maanden met deze verzekering komt, zoiets zou je heel duidelijk uit moeten leggen bij de boeking. maar goed bedankt voor de info. gr mark
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat laatste ben ik wel met je eens. Ons gebeurde dat vorig jaar bij Tioga Tours ook, maar toen was de verzekering ook nog vrij nieuw geloof ik. Bij onze tweede trip vorig jaar en de trip voor dit jaar, werd het wel direct aangeboden.markus schreef:nou idd. geen vragen meer, het is toch niet echt weggegooid geld, het duurde even voordat het me allemaal duidelijk werd maar ene ed kon het duidelijk verwoorden. blijf het toch vreemd vinden dat travelhome pas na 4 maanden met deze verzekering komt, zoiets zou je heel duidelijk uit moeten leggen bij de boeking. maar goed bedankt voor de info. gr mark
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
ik heb ook die verz aangeboden gekregen ,maar helemaal afkopen van je eigen risico kan ook niet blijft 250 dollar over
de verz kost 340 euro. eigenrisico kost totaal 750 dat is dus zon 500 dollar voor dat kleine verschil neem ik wel de sli
verz die betaal ik daar in dollars kan alleen maar goedkoper zijn fer
de verz kost 340 euro. eigenrisico kost totaal 750 dat is dus zon 500 dollar voor dat kleine verschil neem ik wel de sli
amerika mijn vacantieland
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, ik ben het niet met je eens, de uitgebreide verzekering dekt veel meer dan de SLI, maar het is je eigen keus, nietwaar?
Ik ben het ook niet met je eens, lees het opgegeven topic nog maar eens goedf.lammertsma schreef:ik heb ook die verz aangeboden gekregen ,maar helemaal afkopen van je eigen risico kan ook niet blijft 250 dollar over

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 9028 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!
-